-10% na akcesoria samochodowe! ODBIERZ!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
3 3 3 3
3 3 3 3
3 3 3 3
3 3 3 3
9 9 9 9

Osłona silnika BUGIAD BSP22083 (Na dole)

Osłona silnika BUGIAD  BSP22083 (Na dole)
Osłona silnika BUGIAD BSP22083 (Na dole)
Powiększ

Producent: BUGIAD

Kod produktu: BSP22083

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Na dole

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Osłona silnika

  • Lokalizacja w aucie:  Na dole
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
VW 3C8 825 235
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Osłona silnika

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Osłona silnika BSP22083

Pokrywa komory silnika

Pokrywa komory silnika to kluczowa część karoserii. Inne określenia na pokrywę, to: maska i klapa. Dzięki otwarciu klapy kierowca zyskuje dostęp do silnika oraz całego jego osprzętu. Maska samochodu to część blaszana, zawsze wyposażona w mechanizm umożliwiający jej otwarcie.

Przeważnie pokrywa komory silnika wykonana jest z identycznych materiałów, jak pozostałe części karoserii. Podstawą jest tutaj blacha, którą producenci wykonują z różnego rodzaju metali. Dominuje stal, jednak ze względu na wytrzymałość połączoną z niewielką wagą, zastosowanie znajduje też aluminium. Oczywiście blacha pokryta jest lakierem – takim samym, jak inne części karoserii.

Maska samochodu to zawsze część otwierana. Możliwość podniesienia pokrywy komory silnika jest niezbędna, gdyż dostęp do silnika to konieczność. Dzięki otwieranej klapie możliwa jest naprawa jednostki napędowej, gdy dojdzie do jej awarii. Ponadto, kierowca ma możliwość uzupełniania oleju. W nowoczesnych samochodach otwarcie klapy wymaga jedynie przyciśnięcia odpowiedniego guzika. Znajduje się on w kabinie pojazdu, pod siedzeniem, przy kierownicy lub w jeszcze innym miejscu – w zależności od marki i modelu samochodu. W starszych pojazdach pokrywę podnosi się zwykle za pomocą dźwigni.

Uszkodzenie pokrywy może dotyczyć jej powierzchni lub też mechanizmu otwierania. Zarysowanie klapy wymaga ponownego nałożenia lakieru, natomiast pęknięcie konstrukcji wiąże się z koniecznością wizyty w warsztacie. Awaria mechanizmu otwierania to najczęściej przerwanie połączenia między guzikiem a pokrywą.

Obsługa klienta