Dodatkowe informacje o Napinacz paska klinowego wielorowkowego 55444 RUVILLE
Parametry | |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 70,0 |
Szerokość [mm]: | 24,0 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AUDI | 06A 903 315 D |
AUDI | 06A 903 315 E |
AUDI | 06A 903 315 F |
CONTI | V85542 |
DAYCO | APV2241 |
FEBI | 14714 |
FORD | 1122523 |
FORD | YM21-6K254-AA |
GATES | T38148 |
IPD | 10-0081 |
KLOTZ | A081 |
LEMFO | 2574501 |
LEMFO | LF:25745 01:1 |
MS MOTORS | 320 4920 |
QUINTON HA | QTA893 |
QUINTON HA | QTT893 |
SCHAEFFLER | 533 0076 30 |
SEAT | 06A 903 315 D |
SEAT | 06A 903 315 E |
SEAT | 06A 903 315 F |
SKF | VKM 31011 |
SKODA | 06A 903 315 D |
SKODA | 06A 903 315 E |
SKODA | 06A 903 315 F |
SNR | GA357.04 |
SPIDAN | 0.066444 |
SWAG | 30030088 |
TRIPLEFIVE | 0211-07-05444P |
TRIPLEFIVE | 03567 |
TRIPLEFIVE | 3567 |
TRIPLEFIVE | 950414 |
TRIPLEFIVE | 950414R |
TRIPLEFIVE | MBI-20260 |
TRIPLEFIVE | RKT1580 |
TRIPLEFIVE | TP20464 |
TRIPLEFIVE | Y1189 |
VW | 06A 903 315 D |
VW | 06A 903 315 E |
VW | 06A 903 315 F |
Opinie o Napinacz paska klinowego wielorowkowego 55444 RUVILLE
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Napinacz paska klinowego wielorowkowego 55444
Ramię napinacza paska wielorowkowego
Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.
Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.
Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.
RUVILLE
Ruville to niemiecki producent części samochodowych. Firma posiada bogatą historię i jeszcze bogatszą ofertę. Jej podstawę stanowią części zawieszenia samochodu. W asortymencie Ruville znajdziemy takie autoczęści, jak: wahacze, łożyska stabilizatory, piasty, amortyzatory i wiele innych elementów podwozia. Zaopatrując się jedynie w części samochodowe Ruville, z powodzeniem można przeprowadzić kompleksową wymianę zawieszenia.
Ponadto, producent wprowadza do sprzedaży również części silnika oraz rozrządu. Wysoko cenione są łańcuchy rozrządu Ruville, a także paski, napinacze czy wałki. Firma od lat konsekwentnie poszerza swoją ofertę, stając się coraz bardziej kompleksowym producentem części samochodowych – również spoza wymienionych kategorii.
Ruville to marka doceniana przez kierowców, ale również przez producentów samochodów. Dlatego autoczęści Ruville trafiają nie tylko na rynek wtórny, ale również do fabryk samochodowych. Firma prowadzi zatem produkcję części oryginalnych i zamiennych. Korzystając z tych samych linii produkcyjnych, producent jest w stanie wytwarzać części zamienne nieodbiegające jakością od elementów wykorzystywanych przy pierwszym montażu.
Marka Ruville powstała w Niemczech w 1922 roku. Jej nazwa pochodzi do nazwiska twórcy przedsiębiorstwa – Egona von Ruville. Początkowo asortyment producenta stanowiły głównie zestawy naprawcze do samochodów, które w tamtym czasie nieustannie ulegały usterkom. Dopiero z czasem firma przeszła przemianę, otwierając się również na innego typu asortyment i ostatecznie specjalizując się w częściach zawieszenia, rozrządu i silnika.
Cechy Cześci
Aluminium - Dzięki swojej lekkości aluminium znalazło szerokie zastosowanie w motoryzacji. Bardzo dużo podzespołów wykonanych jest z tego stopu metalu lekkiego. Począwszy od elementów zawieszenia, poprzez części silnika, aż do karoserii samochodu.
Chłodnica z żebrami chłodzącymi lutowanymi - Żebra chłodzące lutowane są gwarancją skutecznej transmisji ciepła, bez względu na jej kierunek. Co więcej, w przeciwieństwie do innych rozwiązań konstrukcyjnych wykorzystywanych do tworzenia chłodnic, lutowane żebra nie rdzewieją. Jest to efektem tego, że między żebrami, a także między żebrami i pozostałymi częściami chłodnicy, nie ma nawet najmniejszych szpar, w których mogłaby osiadać wilgoć.