ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 20 PLN!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
5 5 5 5
5 5 5 5
6 6 6 6
3 3 3 3
3 3 3 3

Napinacz paska klinowego wielorowkowego IPD 10-0081

Napinacz paska klinowego wielorowkowego IPD  10-0081
Napinacz paska klinowego wielorowkowego IPD 10-0081
Powiększ
IPD

Producent: IPD

Kod produktu: 10-0081

Średnica zewnętrzna [mm]: 70

Szerokość [mm]: 24

EAN: 4047753100812

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Napinacz paska klinowego wielorowkowego 10-0081 IPD

Parametry
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Szerokość [mm]:  24
Część znajduje się w kategorii: Ramię napinacza paska wielorowkowego
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 06A903315D
AUDI 06A903315E
FEBI 14714
FORD 1122523
FORD YM216K254AA
INA 533007630
INBRA 5330076
INBRA 533007600
INBRA 533007620
INBRA 533007630
KLOTZ A081
LUK 5330076300
QUINTON HA QTT893
RPK RPK082677
RUV 55444
SEAT 06A903315D
SEAT 06A903315E
SK SK081567
SKF VKM31011
SKODA 06A903315D
SKODA 06A903315E
SPIDAN 0066444
VW 06A903315D
VW 06A903315E
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Napinacz paska klinowego wielorowkowego 10-0081 IPD

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Napinacz paska klinowego wielorowkowego 10-0081

Ramię napinacza paska wielorowkowego

Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.

Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.

Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.

Cechy Cześci

Filtr przykręcany - Wśród filtrów przykręcanych, najczęściej można spotkać filtry olejowe, które przykręcane są do podstawy filtra lub chłodniczki olejowej. Ten typ filtrów jest jednym z prostszych do wymiany, ponieważ wystarczy odkręcić zużyty filtr i przykręcić nowy, pamiętając oczywiście o mocy dokręcenia, aby nie zruszyć uczelki.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X