ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 20 PLN NA PIERWSZE ZAKUPY!
Do końca promocji pozostało:
5 5 5 5
9 9 9 9
5 5 5 5
9 9 9 9
0 0 0 0
1 1 1 1

Nagrzewnica ogrzewania kabiny DIEDERICHS DIEDERICHS Climate DCM1302

Nagrzewnica ogrzewania kabiny DIEDERICHS DIEDERICHS Climate DCM1302
Nagrzewnica ogrzewania kabiny DIEDERICHS DIEDERICHS Climate DCM1302
Powiększ
DIEDERICHS

Producent: DIEDERICHS

Seria: DIEDERICHS Climate

Kod produktu: DCM1302

Wymiary radiatora: 230x158x27

Jakosć: DIEDERICHS Climate

EAN: 4052355496041

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Nagrzewnica ogrzewania kabiny DCM1302 DIEDERICHS

Parametry
Wymiary radiatora:  230x158x27
Jakosć:  DIEDERICHS Climate
Część znajduje się w kategorii: Chłodnica nagrzewnicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGRO 551691A4
AVA HY6391
HYUNDAI 971383S000
WEZEL 82006391
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Nagrzewnica ogrzewania kabiny DCM1302 DIEDERICHS

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Nagrzewnica ogrzewania kabiny?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nagrzewnica ogrzewania kabiny DCM1302

Chłodnica nagrzewnicy

Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.

Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.

Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.

Obsługa klienta