LETNI PŁYN DO SPRYSKIWACZY ZA 1 PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
1 1 1 1
1 1 1 1
8 8 8 8
0 0 0 0
6 6 6 6

Nagrzewnica ogrzewania kabiny DIEDERICHS DIEDERICHS Climate DCM1272

Nagrzewnica ogrzewania kabiny DIEDERICHS DIEDERICHS Climate DCM1272
Nagrzewnica ogrzewania kabiny DIEDERICHS DIEDERICHS Climate DCM1272
Powiększ
DIEDERICHS

Producent: DIEDERICHS

Seria: DIEDERICHS Climate

Kod produktu: DCM1272

Wymiary radiatora: 235x154x40

Jakosć: DIEDERICHS Climate

EAN: 4052355493552

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Nagrzewnica ogrzewania kabiny DCM1272 DIEDERICHS

Parametry
Wymiary radiatora:  235x154x40
Jakosć:  DIEDERICHS Climate
Część znajduje się w kategorii: Chłodnica nagrzewnicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGRO 550602D8
AVA PR6082
AVA PRA6082
PORSC 99657212900
PORSC 99757212900
PRASCO PRA6082
VALEO 715306
WEZEL 74006082
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Nagrzewnica ogrzewania kabiny DCM1272 DIEDERICHS

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Nagrzewnica ogrzewania kabiny?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nagrzewnica ogrzewania kabiny DCM1272

Chłodnica nagrzewnicy

Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.

Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.

Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.

Obsługa klienta