Nagrzewnica ogrzewania kabiny DIEDERICHS DIEDERICHS Climate DCM1033

Nagrzewnica ogrzewania kabiny DIEDERICHS DIEDERICHS Climate DCM1033
Nagrzewnica ogrzewania kabiny DIEDERICHS DIEDERICHS Climate DCM1033
Powiększ
DIEDERICHS

Producent: DIEDERICHS

Seria: DIEDERICHS Climate

Kod produktu: DCM1033

Wymiary radiatora: 205x145x32

Jakosć: DIEDERICHS Climate

EAN: 4052355466037

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Nagrzewnica ogrzewania kabiny DCM1033 DIEDERICHS

Parametry
Wymiary radiatora:  205x145x32
Jakosć:  DIEDERICHS Climate
Część znajduje się w kategorii: Chłodnica nagrzewnicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
4SEASONS 93512/O
AKS DASIS 059003N
AUGRO 55053300
AUGRO 5510011S
AURADIA KBW210
AVA BWA6210
BEHR 8FH351311-321
BINDER 1723,910,1
BMW 61358352279
BMW 641118372771
BMW 64118372771
BMW 66209116542
BMW 66209119427
BMW 66209129816
BMW 66216900412
BMW 66216904010
BMW 66216916406
BMW 66216921414
BMW 66216942676
BMW 66216958515
BMW 66216985500
BMW 66218372271
BMW 66218381087
BMW 66219112454
GERI 7088
HELLA 8FH 351 311-321
KILEN BW6210
KS 1490031
KS 9931201
NISSENS 70513
NRF 54295
PAPE 4254
PRASCO BWA6210
SCHLIECKMA 60066210
VALEO 812318
WEZEL 06006210
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Nagrzewnica ogrzewania kabiny DCM1033 DIEDERICHS

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Nagrzewnica ogrzewania kabiny?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nagrzewnica ogrzewania kabiny DCM1033

Chłodnica nagrzewnicy

Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.

Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.

Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X