Nagrzewnica ogrzewania kabiny AVA COOLING SYSTEMS MN6028

Nagrzewnica ogrzewania kabiny AVA COOLING SYSTEMS  MN6028
Nagrzewnica ogrzewania kabiny AVA COOLING SYSTEMS MN6028
Powiększ
AVA COOLING SYSTEMS

Producent: AVA COOLING SYSTEMS

Kod produktu: MN6028

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta Behr

Wymiary radiatora 370x195x42

Materiał Aluminium

Materiał Tworzywo sztuczne

Dolot - sr. [mm] 18,0

Wylot - sr. [mm] 18,0

EAN 4045385051090

186,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Nagrzewnica ogrzewania kabiny MN6028 AVA COOLING SYSTEMS

  • Ograniczenia producenta:  Behr
  • Wymiary radiatora:  370x195x42
  • Materiał:  Aluminium
  • Materiał:  Tworzywo sztuczne
  • Dolot - sr. [mm]:  18,0
  • Wylot - sr. [mm]:  18,0
Część znajduje się w kategorii: Chłodnica nagrzewnicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKS DASIS 269080N
AURADIA 304490
BEHR_ 9200752
BH SERVICE 8FH 351 312-361
BH SERVICE 8FH351312361
FRIGAIR 0637.3004
GERI 11013
HELLA 8FH351312361
KAGER 320301
MAN 81619010064
NISSENS 71927
NRF 53544
VALEO 812351
WEZEL 64006028
WEZEL 64006028X
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Nagrzewnica ogrzewania kabiny MN6028 AVA COOLING SYSTEMS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Nagrzewnica ogrzewania kabiny MN6028

Chłodnica nagrzewnicy

Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.

Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.

Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.

Obsługa klienta