Nagrzewnica ogrzewania kabiny AVA QUALITY COOLING IV6114

Nagrzewnica ogrzewania kabiny AVA QUALITY COOLING  IV6114
Nagrzewnica ogrzewania kabiny AVA QUALITY COOLING IV6114
Powiększ
AVA QUALITY COOLING

Producent: AVA QUALITY COOLING

Kod produktu: IV6114

Jednostka:

Jakosć Premium

Ograniczenia producenta Denso

Wymiary radiatora 400x175x42

Materiał Aluminium

Materiał Tworzywo sztuczne

Rodzaj filtra Z szybkozłączką

Dolot - sr. [mm] 22,2

Wylot - sr. [mm] 22,2

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Nagrzewnica ogrzewania kabiny IV6114 AVA QUALITY COOLING

  • Jakosć:  Premium
  • Ograniczenia producenta:  Denso
  • Wymiary radiatora:  400x175x42
  • Materiał:  Aluminium
  • Materiał:  Tworzywo sztuczne
  • Rodzaj filtra:  Z szybkozłączką
  • Dolot - sr. [mm]:  22,2
  • Wylot - sr. [mm]:  22,2
Część znajduje się w kategorii: Chłodnica nagrzewnicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
DENSO DRR12101
FRIGAIR 0604.3041
IVECO 42553964
JDEUS RA2140100
WEZEL 28006114
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Nagrzewnica ogrzewania kabiny IV6114 AVA QUALITY COOLING

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Nagrzewnica ogrzewania kabiny IV6114

Chłodnica nagrzewnicy

Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.

Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.

Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.

Obsługa klienta