Odbierz zimowy płyn do spryskiwaczy za 1PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
0 0 0 0
4 4 4 4
6 6 6 6
0 0 0 0
3 3 3 3

Nagrzewnica ogrzewania kabiny AVA QUALITY COOLING FD6108

Nagrzewnica ogrzewania kabiny AVA QUALITY COOLING  FD6108
Nagrzewnica ogrzewania kabiny AVA QUALITY COOLING FD6108
Powiększ
AVA QUALITY COOLING

Producent: AVA QUALITY COOLING

Kod produktu: FD6108

Jednostka: szt

Wymiary radiatora 384x194x42

Materiał Aluminium

Materiał Tworzywo sztuczne

Dolot - sr. [mm] 15,0

Wylot - sr. [mm] 15,0

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Nagrzewnica ogrzewania kabiny FD6108 AVA QUALITY COOLING

  • Wymiary radiatora:  384x194x42
  • Materiał:  Aluminium
  • Materiał:  Tworzywo sztuczne
  • Dolot - sr. [mm]:  15,0
  • Wylot - sr. [mm]:  15,0
Część znajduje się w kategorii: Chłodnica nagrzewnicy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKS DASIS 409220N
FORD 81DB18N261BA
VALEO 883960
WEZEL 18006108
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Nagrzewnica ogrzewania kabiny FD6108 AVA QUALITY COOLING

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Nagrzewnica ogrzewania kabiny FD6108

Chłodnica nagrzewnicy

Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.

Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.

Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.

Obsługa klienta