DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
6 6 6 6
4 4 4 4
5 5 5 5
3 3 3 3
5 5 5 5
3 3 3 3

Łożysko oporowe HERTH+BUSS JAKOPARTS J2403000

Łożysko oporowe HERTH+BUSS JAKOPARTS  J2403000
Łożysko oporowe HERTH+BUSS JAKOPARTS J2403000
Powiększ
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Producent: HERTH+BUSS JAKOPARTS

Kod produktu: J2403000

EAN 4029416310813

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko oporowe J2403000 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Część znajduje się w kategorii: Łożysko oporowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AISIN BK-001
AISIN BZ-054
AISIN BZ-056
ASHIKA 90-03-300
ASHIKA 90-03-305
ASHIKA 90-03-308
ASHIKA 90-03-310
ASHIKA 90-03-312
ASHUKI M651-22
ASHUKI M659-51
ASHUKI M656-50
ASHUKI I350-10
ASHUKI 0720-0030
ASHUKI M657-02
ASHUKI 0720-5003
ASHUKI 0600-0213
ASHUKI 0600-3030
ASHUKI 0600-3130
BLUEPRINT ADD63306
BLUEPRINT ADG03313
BLUEPRINT ADM53305
BLUEPRINT ADM53309
BLUEPRINT ADM53312
BLUEPRINT ADM53313
BLUEPRINT ADM53316
BLUEPRINT ADM53317
BLUEPRINT ADM53318
EXEDY BRG402
EXEDY BRG417
EXEDY BRG467
EXEDY BRG708
EXEDY BRG864
EXEDY BRG904
EXEDY BRG907
FORD 1365314
FORD XM34-7548-AC
HYUNDAI 0K011-16-510
HYUNDAI 0K72A-16-510
HYUNDAI 0K9A2-16-510
ITN 03-BR-0012CR
ITN 03-BR-0039CR
JAPANPAR CF-300
JAPANPAR CF-305
JAPANPAR CF-308
JAPANPAR CF-310
JAPANPAR CF-312
JAPKO 90300
JAPKO 90305
JAPKO 90308
JAPKO 90310
JAPKO 90312
JPG 3830401210
JPG 3830401110
KIA 0K72A-16-510
KIA 0K9A2-16-510
KIA 0K011-16-510
KIA 0K011-16-510A
KIA 0K247-16-510
KIA 0K43F-16-510
KIA 0FE84-16-510
KIA 0H606-16-50A
KIA 0SR0216510
KIA 0SR0216510A
KIA KS0116510
KIA 0SE0316510A
KOYO CRB00385
KOYO CRB00258
KOYO RCT363SA1
KOYO CBU543625J
KOYO CBU543625J-2
LUK 500 0235 10
LUK 500 0235 60
LUK 500 0495 60
LUK 500 0497 60
LUK 500 0557 60
LUK 500 0763 60
LUK 500 1091 60
MAZDA G561-16-510B
MAZDA WLA1-16-510
MAZDA FE62-16-510B
MAZDA FE82-16-510A
MAZDA FE62-16-510C
MAZDA G560-16-510B
MAZDA FE62-16-510
MAZDA G561-16-510
MAZDA FE62-16-510A
MAZDA G561-16-510A
MAZDA SE03-16-510
MAZDA 8540-16-510B
MAZDA SE03-16-510A
MAZDA F201-16-510
MAZDA G560-16-510A
MAZDA G560-16-510C
MAZDA H606-16-510A
MAZDA LF01-16-510
MAZDA N309-16-510
MAZDA BP02-16-510
MAZDA FE84-16-510
MAZDA G560-16-510
MAZDA G561-16-510C
MAZDA H606-16-510
MDR MCB-1312
MECARM MR8313
NPS M240A13
NPS M240A03
NPS M240A05
NTN BAC370.06
NTN BAC370.05
NTN BAC370.08
NTN BAC370.07
OTO_ALFA 4Z-000-41412
OTO_ALFA 4Z-000-41412.AT
PARTS-MALL PSB-A002-S
PARTS-MALL PSB-A002
PEMEBLA JAPCF-312
QUINTON HA CCT295
QUINTON HA CCT306
QUINTON HA CCT346
SACHS 3151 600 515
SACHS 3151 600 536
SACHS 3151 807 001
SKF VKC 3507
SKF VKC 3600
SKF VKC 3746
SNR BAC370.06
SNR BAC370.05
SNR BAC370.08
SNR BAC370.07
SOLIDAUTO M209006
SOLIDAUTO M209011
STARLINE SL 3DS1127
STATIM 9.86L
STATIM 9.92L
VALEO 804110
VALEO 804204
WILMINK WG1716768
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko oporowe J2403000 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko oporowe J2403000

Łożysko oporowe

Sprzęgło to jeden z najbardziej istotnych elementów pojazdu. Zasada jego działania nie należy do skomplikowanych. Wciśnięcie pedału sprzęgła powoduje, że siłownik naciska na sprężynę sprzęgła przez łożysko oporowe i dochodzi do wysprzęglenia, które pozwala na zmianę przełożenia. By sprzęgło działało prawidłowo istotnym jest, by podzespoły z nim współpracujące były w odpowiednio dobrej kondycji.

Łożysko oporowe sprzęgła osadzone jest na osi sprzęgła samochodowego i pokonuje opór centralnej sprężyny sprzęgła (stąd nazwa). W branży podzespół ten określa się także niekiedy łożyskiem wyciskowym sprzęgła. Łożysko oporowe to element bezobsługowy, którego nie da się nasmarować, pozbyć się luzów, czy nawet sprawdzić stanu tego podzespołu.

Nie jest to jednak element, który ulega częstym usterkom. Niemniej jednak dochodzi niekiedy do awarii. Typowym objawem będzie m.in. chrobotanie z okolic napędu sprzęgła. Jeżeli dźwięki te będą zanikać w momencie wciśnięcia pedału sprzęgła, to będzie to świadczyć o naturalnym zużyciu eksploatacyjnym łożyska oraz konieczności jego wymiany. Z wymianą nie należy zwlekać, bo może dojść do całkowitego zniszczenia łożyska, co uniemożliwi kierowcy zmianę biegów i tym samym dalszą jazdę.

Do usterek łożyska oporowego sprzęgła dochodzi przede wszystkim na skutek nieprawidłowego dociskania pedału sprzęgła, które nie pozwala na płynne odsunięcie tarczy sprzęgła od docisku. Ponadto trwałość tego podzespołu skraca zbyt długie trzymanie wciśniętego pedału sprzęgła np. podczas stania na światłach.

Obsługa klienta