Łożysko oporowe DT SPARE PARTS 4.61717

Łożysko oporowe DT SPARE PARTS  4.61717
Łożysko oporowe DT SPARE PARTS 4.61717
Powiększ
DT SPARE PARTS

Producent: DT SPARE PARTS

Kod produktu: 4.61717

Jednostka: szt

Masa [g]: 963

EAN: 4047755192297

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko oporowe 4.61717 DT SPARE PARTS

  • Masa [g]:  963
Część znajduje się w kategorii: Łożysko oporowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
DT SPARE P 02.01.25.201657
DT SPARE P 020125201657
DT SPARE P 11023
DT SPARE P 4047755192297
FAG 500 0173 10
FAG 500017310
KAWE 3151 044 031
KAWE 3151044031
KAWE 9814
KM GERMANY 069 0677
KM GERMANY 0690677
LEMFO 3151 044 031
LEMFO 3151 602 003
LEMFO 3151044031
LEMFO 3151602003
LUK 500 0173 10
LUK 500 0912 10
LUK 500017310
LUK 500091210
MERCEDES-BENZ 000 250 4215
MERCEDES-BENZ 000 250 4615
MERCEDES-BENZ 0002504215
MERCEDES-BENZ 0002504615
MERCEDES-BENZ 001 250 2115
MERCEDES-BENZ 001 250 9115
MERCEDES-BENZ 001 250 9315
MERCEDES-BENZ 0012502115
MERCEDES-BENZ 0012509115
MERCEDES-BENZ 0012509315
MERCEDES-BENZ 381 250 0415
MERCEDES-BENZ 3812500415
MEYLE 031 104 4031
MEYLE 0311044031
NEOPL 0025.046.15
NEOPL 002504615
PE 010.903-00A
PE 01090300A
SAMPA 201.133
SAMPA 201133
ST-TEMPLIN 08.290.7000.030
ST-TEMPLIN 082907000030
TTC 01.23.056
TTC 0123056
VALEO 358297
VALEO 358339
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko oporowe 4.61717 DT SPARE PARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko oporowe 4.61717

Łożysko oporowe

Sprzęgło to jeden z najbardziej istotnych elementów pojazdu. Zasada jego działania nie należy do skomplikowanych. Wciśnięcie pedału sprzęgła powoduje, że siłownik naciska na sprężynę sprzęgła przez łożysko oporowe i dochodzi do wysprzęglenia, które pozwala na zmianę przełożenia. By sprzęgło działało prawidłowo istotnym jest, by podzespoły z nim współpracujące były w odpowiednio dobrej kondycji.

Łożysko oporowe sprzęgła osadzone jest na osi sprzęgła samochodowego i pokonuje opór centralnej sprężyny sprzęgła (stąd nazwa). W branży podzespół ten określa się także niekiedy łożyskiem wyciskowym sprzęgła. Łożysko oporowe to element bezobsługowy, którego nie da się nasmarować, pozbyć się luzów, czy nawet sprawdzić stanu tego podzespołu.

Nie jest to jednak element, który ulega częstym usterkom. Niemniej jednak dochodzi niekiedy do awarii. Typowym objawem będzie m.in. chrobotanie z okolic napędu sprzęgła. Jeżeli dźwięki te będą zanikać w momencie wciśnięcia pedału sprzęgła, to będzie to świadczyć o naturalnym zużyciu eksploatacyjnym łożyska oraz konieczności jego wymiany. Z wymianą nie należy zwlekać, bo może dojść do całkowitego zniszczenia łożyska, co uniemożliwi kierowcy zmianę biegów i tym samym dalszą jazdę.

Do usterek łożyska oporowego sprzęgła dochodzi przede wszystkim na skutek nieprawidłowego dociskania pedału sprzęgła, które nie pozwala na płynne odsunięcie tarczy sprzęgła od docisku. Ponadto trwałość tego podzespołu skraca zbyt długie trzymanie wciśniętego pedału sprzęgła np. podczas stania na światłach.

Obsługa klienta