-10% NA WSZYSTKIE FILTRY! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
6 6 6 6
7 7 7 7
3 3 3 3
2 2 2 2
5 5 5 5
9 9 9 9

Łożysko oporowe AUGER 79130

Łożysko oporowe AUGER  79130
Łożysko oporowe AUGER 79130
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 79130

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 2,7

EAN: 4051334743374

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko oporowe 79130 AUGER

  • Ciężar [kg]:  2,7
Widok karty produktu w PDF: Łożysko oporowe (AUGER 79130)
Część znajduje się w kategorii: Łożysko oporowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 79130
DAF 1686 642
DAF 1686642
DAF 1697 725
DAF 1697725
DAF 1746 150
DAF 1746150
DAF 1822 487
DAF 1822487
DT SPARE P 3.40063
IVECO 299 2894
IVECO 299 2906
IVECO 2992894
IVECO 2992906
IVECO 4127 2253
IVECO 4127 2257
IVECO 4127 2259
IVECO 4127 2261
IVECO 4127 2264
IVECO 4127 2265
IVECO 4127 2267
IVECO 4127 2269
IVECO 4127 2860
IVECO 41272253
IVECO 41272257
IVECO 41272259
IVECO 41272261
IVECO 41272264
IVECO 41272265
IVECO 41272267
IVECO 41272269
IVECO 41272860
IVECO 5 0423 7895
IVECO 504237895
MAN 81.30550-0249
MAN 81.30550-0251
MAN 81.30550-0255
MAN 81.30550.0249
MAN 81.30550.0251
MAN 81.30550.0255
MAN 81305500249
MAN 81305500251
MAN 81305500255
MAN N2.93410-0034
MAN N2.93410.0034
MAN N2934100034
MERCEDES-BENZ 000 254 32 08
MERCEDES-BENZ 0002543208
MERCEDES-BENZ 003 250 22 15
MERCEDES-BENZ 0032502215
MERCEDES-BENZ A 000 254 32 08
MERCEDES-BENZ A 003 250 22 15
MERCEDES-BENZ A0002543208
MERCEDES-BENZ A0032502215
SACHS 3151 000 493
SACHS 3151000493
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko oporowe 79130 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko oporowe 79130

Łożysko oporowe

Sprzęgło to jeden z najbardziej istotnych elementów pojazdu. Zasada jego działania nie należy do skomplikowanych. Wciśnięcie pedału sprzęgła powoduje, że siłownik naciska na sprężynę sprzęgła przez łożysko oporowe i dochodzi do wysprzęglenia, które pozwala na zmianę przełożenia. By sprzęgło działało prawidłowo istotnym jest, by podzespoły z nim współpracujące były w odpowiednio dobrej kondycji.

Łożysko oporowe sprzęgła osadzone jest na osi sprzęgła samochodowego i pokonuje opór centralnej sprężyny sprzęgła (stąd nazwa). W branży podzespół ten określa się także niekiedy łożyskiem wyciskowym sprzęgła. Łożysko oporowe to element bezobsługowy, którego nie da się nasmarować, pozbyć się luzów, czy nawet sprawdzić stanu tego podzespołu.

Nie jest to jednak element, który ulega częstym usterkom. Niemniej jednak dochodzi niekiedy do awarii. Typowym objawem będzie m.in. chrobotanie z okolic napędu sprzęgła. Jeżeli dźwięki te będą zanikać w momencie wciśnięcia pedału sprzęgła, to będzie to świadczyć o naturalnym zużyciu eksploatacyjnym łożyska oraz konieczności jego wymiany. Z wymianą nie należy zwlekać, bo może dojść do całkowitego zniszczenia łożyska, co uniemożliwi kierowcy zmianę biegów i tym samym dalszą jazdę.

Do usterek łożyska oporowego sprzęgła dochodzi przede wszystkim na skutek nieprawidłowego dociskania pedału sprzęgła, które nie pozwala na płynne odsunięcie tarczy sprzęgła od docisku. Ponadto trwałość tego podzespołu skraca zbyt długie trzymanie wciśniętego pedału sprzęgła np. podczas stania na światłach.

Obsługa klienta