PŁAĆ ONLINE BEZ KOSZTÓW DOSTAWY! OD 49 PLN!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
6 6 6 6
4 4 4 4
6 6 6 6
2 2 2 2
2 2 2 2

Łożysko oporowe AUGER 73741

Łożysko oporowe AUGER  73741
Łożysko oporowe AUGER 73741
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 73741

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 1,1

EAN: 4051334649027

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko oporowe 73741 AUGER

  • Ciężar [kg]:  1,1
Widok karty produktu w PDF: Łożysko oporowe (AUGER 73741)
Część znajduje się w kategorii: Łożysko oporowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 73741
DT SPARE P 4.61717
MERCEDES-BENZ 000 250 42 15
MERCEDES-BENZ 000 250 46 15
MERCEDES-BENZ 0002504215
MERCEDES-BENZ 0002504615
MERCEDES-BENZ 001 250 91 15
MERCEDES-BENZ 001 250 93 15
MERCEDES-BENZ 0012509115
MERCEDES-BENZ 0012509315
MERCEDES-BENZ 381 250 04 15
MERCEDES-BENZ 3812500415
MERCEDES-BENZ A 000 250 42 15
MERCEDES-BENZ A 000 250 46 15
MERCEDES-BENZ A 001 250 91 15
MERCEDES-BENZ A 001 250 93 15
MERCEDES-BENZ A 381 250 04 15
MERCEDES-BENZ A0002504215
MERCEDES-BENZ A0002504615
MERCEDES-BENZ A0012509115
MERCEDES-BENZ A0012509315
MERCEDES-BENZ A3812500415
SACHS 3151 044 031
SACHS 3151 602 003
SACHS 3151044031
SACHS 3151602003
STELLOX 83-02201-SX
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko oporowe 73741 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko oporowe 73741

Łożysko oporowe

Sprzęgło to jeden z najbardziej istotnych elementów pojazdu. Zasada jego działania nie należy do skomplikowanych. Wciśnięcie pedału sprzęgła powoduje, że siłownik naciska na sprężynę sprzęgła przez łożysko oporowe i dochodzi do wysprzęglenia, które pozwala na zmianę przełożenia. By sprzęgło działało prawidłowo istotnym jest, by podzespoły z nim współpracujące były w odpowiednio dobrej kondycji.

Łożysko oporowe sprzęgła osadzone jest na osi sprzęgła samochodowego i pokonuje opór centralnej sprężyny sprzęgła (stąd nazwa). W branży podzespół ten określa się także niekiedy łożyskiem wyciskowym sprzęgła. Łożysko oporowe to element bezobsługowy, którego nie da się nasmarować, pozbyć się luzów, czy nawet sprawdzić stanu tego podzespołu.

Nie jest to jednak element, który ulega częstym usterkom. Niemniej jednak dochodzi niekiedy do awarii. Typowym objawem będzie m.in. chrobotanie z okolic napędu sprzęgła. Jeżeli dźwięki te będą zanikać w momencie wciśnięcia pedału sprzęgła, to będzie to świadczyć o naturalnym zużyciu eksploatacyjnym łożyska oraz konieczności jego wymiany. Z wymianą nie należy zwlekać, bo może dojść do całkowitego zniszczenia łożyska, co uniemożliwi kierowcy zmianę biegów i tym samym dalszą jazdę.

Do usterek łożyska oporowego sprzęgła dochodzi przede wszystkim na skutek nieprawidłowego dociskania pedału sprzęgła, które nie pozwala na płynne odsunięcie tarczy sprzęgła od docisku. Ponadto trwałość tego podzespołu skraca zbyt długie trzymanie wciśniętego pedału sprzęgła np. podczas stania na światłach.

Obsługa klienta