Łożysko oporowe AUGER 68391

Łożysko oporowe AUGER  68391
Łożysko oporowe AUGER 68391
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 68391

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 2,251

EAN: 4051334539021

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko oporowe 68391 AUGER

  • Ciężar [kg]:  2,251
Widok karty produktu w PDF: Łożysko oporowe (AUGER 68391)
Część znajduje się w kategorii: Łożysko oporowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 68391
DT SPARE P 3.40064
DT SPARE P 4.61952
DT SPARE P 4.61952SP
FEBI 35088
MAN 81.30550.0091
MAN 81.30550.0105
MAN 81305500091
MAN 81305500105
MERCEDES-BENZ 000 254 03 20
MERCEDES-BENZ 000 254 04 20
MERCEDES-BENZ 0002540320
MERCEDES-BENZ 0002540420
MERCEDES-BENZ 002 250 22 15
MERCEDES-BENZ 002 250 27 15
MERCEDES-BENZ 002 250 29 15
MERCEDES-BENZ 002 250 31 15
MERCEDES-BENZ 002 250 51 15
MERCEDES-BENZ 002 250 66 15
MERCEDES-BENZ 0022502215
MERCEDES-BENZ 0022502715
MERCEDES-BENZ 0022502915
MERCEDES-BENZ 0022503115
MERCEDES-BENZ 0022505115
MERCEDES-BENZ 0022506615
MERCEDES-BENZ A 000 254 03 20
MERCEDES-BENZ A 000 254 04 20
MERCEDES-BENZ A 002 250 22 15
MERCEDES-BENZ A 002 250 27 15
MERCEDES-BENZ A 002 250 29 15
MERCEDES-BENZ A 002 250 31 15
MERCEDES-BENZ A 002 250 51 15
MERCEDES-BENZ A 002 250 66 15
MERCEDES-BENZ A0002540320
MERCEDES-BENZ A0002540420
MERCEDES-BENZ A0022502215
MERCEDES-BENZ A0022502715
MERCEDES-BENZ A0022502915
MERCEDES-BENZ A0022503115
MERCEDES-BENZ A0022505115
MERCEDES-BENZ A0022506615
SACHS 3182998501
SAMPA 201.424
STELLOX 83-00841-SX
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko oporowe 68391 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko oporowe 68391

Łożysko oporowe

Sprzęgło to jeden z najbardziej istotnych elementów pojazdu. Zasada jego działania nie należy do skomplikowanych. Wciśnięcie pedału sprzęgła powoduje, że siłownik naciska na sprężynę sprzęgła przez łożysko oporowe i dochodzi do wysprzęglenia, które pozwala na zmianę przełożenia. By sprzęgło działało prawidłowo istotnym jest, by podzespoły z nim współpracujące były w odpowiednio dobrej kondycji.

Łożysko oporowe sprzęgła osadzone jest na osi sprzęgła samochodowego i pokonuje opór centralnej sprężyny sprzęgła (stąd nazwa). W branży podzespół ten określa się także niekiedy łożyskiem wyciskowym sprzęgła. Łożysko oporowe to element bezobsługowy, którego nie da się nasmarować, pozbyć się luzów, czy nawet sprawdzić stanu tego podzespołu.

Nie jest to jednak element, który ulega częstym usterkom. Niemniej jednak dochodzi niekiedy do awarii. Typowym objawem będzie m.in. chrobotanie z okolic napędu sprzęgła. Jeżeli dźwięki te będą zanikać w momencie wciśnięcia pedału sprzęgła, to będzie to świadczyć o naturalnym zużyciu eksploatacyjnym łożyska oraz konieczności jego wymiany. Z wymianą nie należy zwlekać, bo może dojść do całkowitego zniszczenia łożyska, co uniemożliwi kierowcy zmianę biegów i tym samym dalszą jazdę.

Do usterek łożyska oporowego sprzęgła dochodzi przede wszystkim na skutek nieprawidłowego dociskania pedału sprzęgła, które nie pozwala na płynne odsunięcie tarczy sprzęgła od docisku. Ponadto trwałość tego podzespołu skraca zbyt długie trzymanie wciśniętego pedału sprzęgła np. podczas stania na światłach.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X