NAWET 100 PLN ZA ZAKUP OPON! SPRAWDŹ JAK!
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
0 0 0 0
1 1 1 1
8 8 8 8
2 2 2 2
1 1 1 1

Łożysko koła SWAG 50 90 5400 (Oś przednia, z lewej strony)

Łożysko koła SWAG  50 90 5400 (Oś przednia, z lewej strony)
Łożysko koła SWAG 50 90 5400 (Oś przednia, z lewej strony)
Powiększ
SWAG

Producent: SWAG

Kod produktu: 50905400

Jednostka:

Szerokość [mm] 19,0

Średnica wewnętrzna [mm] 35,0

Średnica zewnętrzna [mm] 60,0

Rodzaj zawieszenia Łożysko toczne kulkowe Łożysko toczne zarówno kulkowe jak i wałeczkowe to łożysko, w którym pomiędzy dwoma pierścieniami łożyska znajdują się elementy toczne. Pierścień zewnętrzny i wewnętrzny osadzone są sztywno w oprawie lub na elemencie nośnym, a elementy toczne, które umieszczone są wewnątrz, stykając się z bieżnikami pierścieni zapewniają ich obrót względem siebie.
dowiedz się więcej...

Lokalizacja w aucie Oś przednia, z lewej strony

Ciężar [kg] 0,485

65,00 Cena za . Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. Nakrętka zwrotnicy osi SWAG 50 90 6243
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko koła 50905400 SWAG

  • Szerokość [mm]:  19,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  35,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  60,0
  • Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
  • Ciężar [kg]:  0,485
Część znajduje się w kategorii: Piasta koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 200581
ACEMARK 192463
AL-KO 620022
AL-KO 620097
AUTEX 808813
AUTOKIT 01.498DX
AUTOTEAM RA7808
BENDIX 050106B
BORG BECK BWK098
BTA H1G023BTA
CALIBER RC7808
DYNAMATRIX DWB740
FAG 713 6780 80
FEBI 05400
FEBI 5400
FIRST LINE FBK098
FLENNOR FR390923
FORD USA A810X1K018FA
FORD 5 008 716
FREMAX FWB-0305
GSP GK0740
IPD 30-7808
KM INTERNA RK7808
KRAFT AUTO 4102080
LEMFO 17891 01
LORETT KRT2144
MAG 361111181460
MAPCO 26621
MAPCO 26622
MAXGEAR 33-0160
MEYLE 714 650 0010
MGA KR3109
MOOG FD-WB-11172
MS 740-SET-MS
NK 752507
OPTIMAL 301034
PATRON PBK1473
PATRON PBK740
QH TALBROS QWB569
QUINTON HA QWB569
REPKIT RKB1384
RUV 5221
SBS 1401752507
SKF VKBA 740
SNR R152.21
STELLOX 43-28014-SX
STELLOX 43-28015-SX
STELLOX 43-28739-SX
TECHNOX KC15221
TREVI WB1949
ZEKKERT RL-1056
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko koła 50905400 SWAG

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko koła 50 90 5400

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.

Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.

Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.

Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.

Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.

SWAG

Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.

Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.

Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.

Cechy Cześci

Łożysko toczne - Łożysko toczne zarówno kulkowe jak i wałeczkowe to łożysko, w którym pomiędzy dwoma pierścieniami łożyska znajdują się elementy toczne. Pierścień zewnętrzny i wewnętrzny osadzone są sztywno w oprawie lub na elemencie nośnym, a elementy toczne, które umieszczone są wewnątrz, stykając się z bieżnikami pierścieni zapewniają ich obrót względem siebie.

Obsługa klienta