Łożysko koła NPS M471I28 (Oś tylna)

Łożysko koła NPS  M471I28 (Oś tylna)
Łożysko koła NPS M471I28 (Oś tylna)
Powiększ
NPS

Producent: NPS

Kod produktu: M471I28

Lokalizacja w aucie Oś tylna

EAN 3661929139690

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko koła M471I28 NPS

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Widok karty produktu w PDF: Łożysko koła (NPS M471I28)
Część znajduje się w kategorii: Piasta koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 201104
ASHIKA 4425030
ASHUKI 1413-5305
ASVA MTWH-DGR
AUTOKIT 01.97774
AUTOMOTIVE ABK780
AUTOMOTIVE PWK0119
BENDIX 050888B
BENDIX 052111B
BENDIX 050863B
BLUEPRINT ADC48327
BLUEPRINT ADC48331
BORG BECK BWK786
DELPHI BK1461
DODA 1060200060
DYNAMATRIX DWH3973
FEBEST 0482-DGR
FENOX WHB71194
FIRST LINE FBK786
FORMPART 39498002/S
IPS PARTS IUB-10516
JAPANPAR J KK-25030
JAPANPAR KK-25011
JAPANPAR KK-25030
KAGER 33-0654
KAGER 83-1232
KAVO PARTS WBH-5508
KAWE 8530 42212
LUCAS LKBA83024
LYNXAUTO WB-1497
LYNXAUTO WH-1046
MAG MAR BR 361111183977
MEYLE 32-14 752 0002
MITSUBISHI MR223284
MITSUBISHI MR223285
NIPPARTS J4715035
NK 763022
OPEL MR223284 S1
OPEL MR223285 S1
OPTIMAL 952843
OPTIMAL 892843
OPTIMAL 952279
PATRON PBK3973H
PEMEBLA JAPKK-25030
PROTO MB584600
REPKIT RKB2369
SAKURA 4104287
SBS 1401763022
SKF VKBA3973
SNR R17331
TECHNOX KR17331S
TRISCAN 8530 42213
VALEO 197774
ZEKKERT RL-1325
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko koła M471I28 NPS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko koła M471I28

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.

Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.

Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.

Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.

Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.

Obsługa klienta