Łożysko koła JP GROUP 4151302410 (Tylna Oś, po obydwu stronach)

Łożysko koła JP GROUP  4151302410 (Tylna Oś, po obydwu stronach)
Łożysko koła JP GROUP 4151302410 (Tylna Oś, po obydwu stronach)
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 4151302410

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Tylna Oś, po obydwu stronach

System hamulcowy dla pojazdów z hamulcami bębnowymi z tyłu Najczęściej spotykany układ hamulcowy w samochodach osobowych, stosowany u niektórych producentów do dnia dzisiejszego. Przy zastosowaniu hamulców bębnowych z tyłu, na przedniej osi montowane są hamulce tarczowe.
dowiedz się więcej...

Średnica wewnętrzna [mm] 25

Szerokość [mm] 37

EAN 5710412603854

81,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko koła 4151302410 JP GROUP

  • Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
  • System hamulcowy:  dla pojazdów z hamulcami bębnowymi z tyłu
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  25
  • Szerokość [mm]:  37
Część znajduje się w kategorii: Piasta koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUTOMEGA 303748039
CITRO 374839
FAG 713650070
FEBI 34924
FLENNOR FR691747
MEYLE 11147500001
NK 761918
OPTIMAL 602858
PEUGEOT 374839
QUINTON HA QWB1274
RUV 5938
SKF VKBA3556
TOPRAN 721412
TRISCAN 853028221
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko koła 4151302410 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko koła 4151302410

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.

Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.

Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.

Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.

Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.

Cechy Cześci

Hamulce bębnowe na osi tylnej - Najczęściej spotykany układ hamulcowy w samochodach osobowych, stosowany u niektórych producentów do dnia dzisiejszego. Przy zastosowaniu hamulców bębnowych z tyłu, na przedniej osi montowane są hamulce tarczowe.

Obsługa klienta