Łożysko koła GSP 9225012 (Oś tylna)

Łożysko koła GSP  9225012 (Oś tylna)
Łożysko koła GSP 9225012 (Oś tylna)
Powiększ
GSP

Producent: GSP

Kod produktu: 9225012

Jednostka: komplet

Wymiar gwintu M12×1.25

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Rozstaw srub mocujących 108

Ilość zębów obręczy ABS 29

Średnica wewnętrzna [mm] 25

Felga - ilosć śrub 4

107,00 Cena za komplet. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko koła 9225012 GSP

  • Wymiar gwintu:  M12×1.25
  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Rozstaw srub mocujących:  108
  • Ilość zębów obręczy ABS:  29
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  25
  • Felga - ilosć śrub:  4
Widok karty produktu w PDF: Łożysko koła (GSP 9225012)
Część znajduje się w kategorii: Piasta koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CITRO 374837
CITRO 5175L8
FAG 713630540
MEYLE 11147520000
NK 761915
OPTIMAL 602361
PEUGEOT 374837
PSA 374837
SKF VKBA3546
SNR R159.40
TRISCAN 853028223
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko koła 9225012 GSP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko koła 9225012

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.

Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.

Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.

Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.

Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.

Obsługa klienta