Łożysko koła FREMAX FWB-0166 (Oś przednia)

Łożysko koła FREMAX  FWB-0166 (Oś przednia)
Łożysko koła FREMAX FWB-0166 (Oś przednia)
Powiększ
FREMAX

Producent: FREMAX

Kod produktu: FWB-0166

Jednostka: szt

Średnica wewnętrzna 1 [mm] 38

Średnica wewnętrzna 2 [mm] 38

Średnica zewnętrzna 1 [mm] 71

Średnica zewnętrzna 2 [mm] 63

Szerokość 1 [mm] 39

Szerokość 2 [mm] 17,5

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko koła FWB-0166 FREMAX

  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  38
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  38
  • Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  71
  • Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  63
  • Szerokość 1 [mm]:  39
  • Szerokość 2 [mm]:  17,5
  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Część znajduje się w kategorii: Piasta koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 200458
FAG 713618660
FEBI 27148
FIRST LINE FBK833
FLENNOR FR970827
KAWE FR970827
LORETT CR 7121
METZGER WM 1054
NK 754534
OPTIMAL 981938
QUINTON HA QWB1290
SKF VKBA3929
SNR R169.29
TOYOT 90080-36108
TOYOT 90369-38021
TOYOT 90369-38022
TRISCAN 853013128
VAICO V70-0126
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko koła FWB-0166 FREMAX

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko koła FWB-0166

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.

Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.

Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.

Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.

Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.

Obsługa klienta