Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
5 5 5 5
0 0 0 0
8 8 8 8
4 4 4 4
4 4 4 4

Łożysko koła FLENNOR FR951875 (Oś tylna) (Z lewej) (Z prawej)

Łożysko koła FLENNOR  FR951875 (Oś tylna) (Z lewej) (Z prawej)
Łożysko koła FLENNOR FR951875 (Oś tylna) (Z lewej) (Z prawej)
Powiększ
FLENNOR

Producent: FLENNOR

Kod produktu: FR951875

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Lokalizacja w aucie Z lewej

Lokalizacja w aucie Z prawej

Ilość otworów 4

Średnica wewnętrzna [mm] 30

Średnica zewnętrzna [mm] 148

Szerokość [mm] 55

Szerokość 2 [mm] 73

Dynamika hamowania/jazdy Dla pojazdów z ABS

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko koła FR951875 FLENNOR

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Lokalizacja w aucie:  Z lewej
  • Lokalizacja w aucie:  Z prawej
  • Ilość otworów:  4
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  30
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  148
  • Szerokość [mm]:  55
  • Szerokość 2 [mm]:  73
  • Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Część znajduje się w kategorii: Piasta koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 200966
BLUEPRINT ADN18355
BRT PWK0163
FAG 713613890
FIRST LINE FBK787
HBELPARTS J4711043
MOOG NI-WB-12032
NIPPARTS J4711043
NISSAN 40001-2F5R5
NISSAN 43200-2F500
NISSAN 43200-9F500
NISSAN 43200-9F510
NISSAN 43234-0L700
NK 762235
OPTIMAL 962986
QUINTON HA QWB1301
RUV 6875
SBS 762235
SKF VKBA3274
SKF VKBA3992
SNR R16868
SNR R16882
SPIDAN 27489
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko koła FR951875 FLENNOR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko koła FR951875

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.

Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.

Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.

Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.

Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.

Obsługa klienta