Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
3 3 3 3
5 5 5 5
8 8 8 8
3 3 3 3
7 7 7 7

Łożysko koła FLENNOR FR950368 (Oś przednia) (Z lewej) (Z prawej)

Łożysko koła FLENNOR  FR950368 (Oś przednia) (Z lewej) (Z prawej)
Łożysko koła FLENNOR FR950368 (Oś przednia) (Z lewej) (Z prawej)
Powiększ
FLENNOR

Producent: FLENNOR

Kod produktu: FR950368

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Lokalizacja w aucie Z lewej

Lokalizacja w aucie Z prawej

Średnica wewnętrzna [mm] 35

Średnica zewnętrzna [mm] 68

Szerokość [mm] 39

Szerokość 2 [mm] 36

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko koła FR950368 FLENNOR

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Lokalizacja w aucie:  Z lewej
  • Lokalizacja w aucie:  Z prawej
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  35
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  68
  • Szerokość [mm]:  39
  • Szerokość 2 [mm]:  36
Część znajduje się w kategorii: Piasta koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 200445
AUTOMOTIVE ABK1302
BLUEPRINT ADN18235
CORTECO 19027644
FAG 713613630
FAG 713613790
FEBI 31252
FIRST LINE FBK598
HBELPARTS J4701038
HHESS H_R 961479
IRB K-23/19
KLOTZ 13/63
METZGER WM168.40
NIPPARTS J4701038
NISSAN 40001-99BP5
NISSAN 40210-99B00
NISSAN 40227-4F100
NISSAN 40232-4F100
NK 752222
NOR 752222
OPTIMAL 961479
QUINTON HA QWB941
RUV 6840
SBS 752222
SKF VKBA3703
SNR R16840
SPIDAN 27002
TIMKEN EK78690
WERTH 7030
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko koła FR950368 FLENNOR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko koła FR950368

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.

Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.

Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.

Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.

Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.

Obsługa klienta