Łożysko koła FLENNOR FR191966 (Oś tylna) (Z lewej) (Z prawej)

Łożysko koła FLENNOR  FR191966 (Oś tylna) (Z lewej) (Z prawej)
Łożysko koła FLENNOR FR191966 (Oś tylna) (Z lewej) (Z prawej)
Powiększ
FLENNOR

Producent: FLENNOR

Kod produktu: FR191966

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Lokalizacja w aucie Z lewej

Lokalizacja w aucie Z prawej

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika

Średnica wewnętrzna [mm] 28

Średnica zewnętrzna [mm] 120

Szerokość [mm] 61,5

Szerokość 2 [mm] 63

EAN 4030434105893

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko koła FR191966 FLENNOR

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Lokalizacja w aucie:  Z lewej
  • Lokalizacja w aucie:  Z prawej
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  28
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  120
  • Szerokość [mm]:  61,5
  • Szerokość 2 [mm]:  63
Część znajduje się w kategorii: Piasta koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 6Q0 598 611
AUDI 8X0 598 611
BRT PWK0578
CORTECO 19031953
FAG 713610490
FEBI 24224
FIRST LINE FBK810
FLENNOR FR191904
KLOTZ 10/49
MOOG VO-WB-11058
NK 764304
NK 764307
NK 764722
OPTIMAL 102077
PEX 16,0681
QUINTON HA QWB1160
RUV 5731
SBS 764304
SBS 764307
SEAT 6Q0 598 611
SEAT 6Q0598611
SKF VKBA3567
SKODA 6Q0 598 611
SNR R15731
SPIDAN 27250
SPIDAN 27643
TRISCAN 853029222
TRISCAN 853029223
VW 6Q0 598 611
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko koła FR191966 FLENNOR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko koła FR191966

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.

Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.

Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.

Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.

Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.

Obsługa klienta