Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
8 8 8 8
4 4 4 4
5 5 5 5
1 1 1 1
8 8 8 8

Łożysko koła FLENNOR FR191908 (Oś tylna) (Z lewej) (Z prawej)

Łożysko koła FLENNOR  FR191908 (Oś tylna) (Z lewej) (Z prawej)
Łożysko koła FLENNOR FR191908 (Oś tylna) (Z lewej) (Z prawej)
Powiększ
FLENNOR

Producent: FLENNOR

Kod produktu: FR191908

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Lokalizacja w aucie Z lewej

Lokalizacja w aucie Z prawej

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika

Średnica wewnętrzna [mm] 32

Średnica zewnętrzna [mm] 137

Szerokość [mm] 69

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko koła FR191908 FLENNOR

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Lokalizacja w aucie:  Z lewej
  • Lokalizacja w aucie:  Z prawej
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  32
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  137
  • Szerokość [mm]:  69
Część znajduje się w kategorii: Piasta koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 200908
A.B.S. 201116
AUDI 1T0598611A
FAG 713610620
FAG 713610830
FEBI 23320
FIRST LINE FBK979
KLOTZ 10/62
METZGER WM2129
MOOG VO-WB-11050
NK 764305
OPTIMAL 102019
PORSC 1T0598611A
QUINTON HA QWB1326
RUV 5455
RUV 5465
SKF VKBA3644
SKF VKBA6558
SNR R15454
SPIDAN 27379
VW 1T0501611
VW 1T0501611A
VW 1T0501611H
VW 1T0598611A
VW 1T0598611B
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łożysko koła FR191908 FLENNOR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łożysko koła FR191908

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.

Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.

Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.

Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.

Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X

Sklep korzysta z plików cookie tzw. ciasteczek.

X