Łożysko koła FEBI BILSTEIN 45678 (Tylna Oś, po obydwu stronach)

Łożysko koła FEBI BILSTEIN  45678 (Tylna Oś, po obydwu stronach)
Łożysko koła FEBI BILSTEIN 45678 (Tylna Oś, po obydwu stronach)
Powiększ
FEBI BILSTEIN

Producent: FEBI BILSTEIN

Kod produktu: 45678

Jednostka: szt

Szerokość [mm] 143,0

Grubość [mm] 93,0

Średnica wewnętrzna [mm] 63,0

Średnica zewnętrzna [mm] 143,0

Średnica otworu [mm] 118

Rodzaj zawieszenia Łożysko toczne kulkowe Łożysko toczne zarówno kulkowe jak i wałeczkowe to łożysko, w którym pomiędzy dwoma pierścieniami łożyska znajdują się elementy toczne. Pierścień zewnętrzny i wewnętrzny osadzone są sztywno w oprawie lub na elemencie nośnym, a elementy toczne, które umieszczone są wewnątrz, stykając się z bieżnikami pierścieni zapewniają ich obrót względem siebie.
dowiedz się więcej...

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Łożysko zintegrowane w piażcie koła

Lokalizacja w aucie Tylna Oś, po obydwu stronach

Ciężar [kg] 3,75

363,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łożysko koła 45678 FEBI BILSTEIN

  • Szerokość [mm]:  143,0
  • Grubość [mm]:  93,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  63,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  143,0
  • Średnica otworu [mm]:  118
  • Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piażcie koła
  • Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
  • Ciężar [kg]:  3,75
Część znajduje się w kategorii: Piasta koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 201130
AL-KO 621089
ASAM 55643
ASVA FTWH-DUCMR
AUTOKIT 01.97645
BBR 001-10-22356
BENDIX 050645B
BIRTH 3563
BORG BECK BWK1131
COMLINE CHA171
CRAFT CRF-43.86571
CX CX981
DENCKERMAN W413390
DYNAMATRIX DWH6571
EUROREPAR 1623943180
FAG 713 6405 70
FARE SA 13779
FAST FT23055
FEBEST 2582-BOX3MR
FIAT 51754942
FIAT 71753811
FIAT 71753811 SK
FIRST LINE FBK1131
FISPA 460245
FLENNOR FR691862
FORMPART 13498041/K
GSP 9242008
GSP 9242008K
IJS GROUP 10-1415
KAGER 83-1363
KAWE 8530 10263
KEY PARTS KWB1131
KRAFT AUTO 4103036
LORETT KRT2963
LUCAS LKBA63102
LYNXAUTO WH-1243
MAG 361111183600
MAPCO 26378
MAXGEAR 33-0763
METZGER WM 6571
MOOG PE-WB-11419
MS 6571-SET-MS
NK 761929
OPTIMAL 602973
OSSCA 38929
PATRON PBK6571H
QF QF00U00197
QUINTON HA QWB1400
REPKIT RKB2240
RUV 6641
SBS 1401761929
SIDAT 460245
SKF VKBA 6571
SNR R141.00
STELLOX 43-29046-SX
SWAG 70 94 5678
TECHNOX KR14100SS
TORQUE PL833
TREVI WB1033
TRICLO 901160
TRISCAN 8530 10263
VAICO V22-0436
VEMA 19728
ZEKKERT RL-1144
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Łożysko koła 45678 FEBI BILSTEIN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2013-11-08
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Cała transakcja przebiegła pomyślnie. Takich sklepów jak Wasz teraz to ze świecą szukać :)

Łożysko koła 45678

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.

Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.

Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.

Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.

Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Cechy Cześci

Łożysko toczne - Łożysko toczne zarówno kulkowe jak i wałeczkowe to łożysko, w którym pomiędzy dwoma pierścieniami łożyska znajdują się elementy toczne. Pierścień zewnętrzny i wewnętrzny osadzone są sztywno w oprawie lub na elemencie nośnym, a elementy toczne, które umieszczone są wewnątrz, stykając się z bieżnikami pierścieni zapewniają ich obrót względem siebie.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X