ODBIERZ -10% NA CZĘŚCI UKŁADU HAMULCOWEGO! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
3 3 3 3
2 2 2 2
7 7 7 7
5 5 5 5
8 8 8 8

Linka sterowania sprzęgłem YAZUKA F61001

Linka sterowania sprzęgłem YAZUKA  F61001
Linka sterowania sprzęgłem YAZUKA F61001
Powiększ
YAZUKA

Producent: YAZUKA

Kod produktu: F61001

Długość [mm]: 625

Długość osłony [mm]: 410

EAN: 5900427087880

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Linka sterowania sprzęgłem F61001 YAZUKA

  • Długość [mm]:  625
  • Długość osłony [mm]:  410
Część znajduje się w kategorii: Linka sprzęgła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BENDIX 424239B
FTE FKS 08001
METZGER 18.0071
NISSAN 30770-5F200
NK 922208
SOLIDAUTO N124027
VIKING 74402
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Linka sterowania sprzęgłem F61001 YAZUKA

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Linka sterowania sprzęgłem F61001

Linka sprzęgła

Linka sprzęgła to element, który służy do obsługi sprzęgła przez kierowcę. Poprzez naprężanie i rozprężanie linka prowadzi do zmiany położenia sprzęgła. Ma to miejsce w efekcie naciskania przez kierowcę pedału. Standardowa linka sprzęgła to element prosty konstrukcyjnie, zbudowany zwykle z metalowych włókien. Dzisiaj coraz rzadziej linki sprzęgła są montowane w nowych samochodach, gdyż zastępują je układy hydrauliczne. Jednak w nieco starszych pojazdach występują powszechnie, a gdy ulegną uszkodzeniu, często nie ma możliwości zastąpienia ich rozwiązaniami hydraulicznymi.

Najczęstszy problem z linką sprzęgła to jej zerwanie. Jeżeli do niego dojdzie, obsługa sprzęgła jest niemożliwa. Blokuje się ono w aktualnej pozycji, co jest nie tylko niekomfortowe, ale też bardzo niebezpieczne. Możliwość zerwania linki sprzęgła to główny powód, przez który zastępuje się ją układem hydraulicznym. Niemniej jednak utrata ciągłości linki sprzęgła nie musi spowodować wypadku, ani nawet natychmiastowego końca jazdy. Jeżeli dojdzie do zerwania linki na średnim czy niskim biegu, być może uda się dojechać do warsztatu po prostu bez zmiany biegów. Jeżeli jednak dojdzie do tego na wyższym biegu, będzie to bardziej problematyczne. Jednak robiąc to umiejętnie, można bezpiecznie zmienić bieg bez użycia sprzęgła, jedynie wyrównując obroty silnika z obrotami kół.

Nie mając pewności, co do umiejętności przeprowadzenia tej czynności, lepiej zatrzymać auto na poboczu i wezwać fachowca. Warto pamiętać, że przeważnie problemów tego typu można uniknąć, kontrolując stan techniczny linki sprzęgła gdyż rzadko kiedy zrywa się ona bez ostrzeżenia. Przeważnie włókna, z których jest ona zbudowana, tracą ciągłość po kolei.

Obsługa klienta