Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
0 0 0 0
5 5 5 5
6 6 6 6
5 5 5 5
9 9 9 9

Linka sterowania sprzęgłem COFLE 10.2890

Linka sterowania sprzęgłem COFLE  10.2890
Linka sterowania sprzęgłem COFLE 10.2890
Powiększ
COFLE

Producent: COFLE

Kod produktu: 10.2890

Jednostka: szt

Długość 1/Długość 2 [mm] 1133/681

40,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Linka sterowania sprzęgłem 10.2890 COFLE

  • Długość 1/Długość 2 [mm]:  1133/681
Część znajduje się w kategorii: Linka sprzęgła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. K27640
AKRON-MALÒ 26545
ATE 24-3728-1031-2
RENAULT 6001546867
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Linka sterowania sprzęgłem 10.2890 COFLE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Linka sterowania sprzęgłem 10.2890

Linka sprzęgła

Linka sprzęgła to element, który służy do obsługi sprzęgła przez kierowcę. Poprzez naprężanie i rozprężanie linka prowadzi do zmiany położenia sprzęgła. Ma to miejsce w efekcie naciskania przez kierowcę pedału. Standardowa linka sprzęgła to element prosty konstrukcyjnie, zbudowany zwykle z metalowych włókien. Dzisiaj coraz rzadziej linki sprzęgła są montowane w nowych samochodach, gdyż zastępują je układy hydrauliczne. Jednak w nieco starszych pojazdach występują powszechnie, a gdy ulegną uszkodzeniu, często nie ma możliwości zastąpienia ich rozwiązaniami hydraulicznymi.

Najczęstszy problem z linką sprzęgła to jej zerwanie. Jeżeli do niego dojdzie, obsługa sprzęgła jest niemożliwa. Blokuje się ono w aktualnej pozycji, co jest nie tylko niekomfortowe, ale też bardzo niebezpieczne. Możliwość zerwania linki sprzęgła to główny powód, przez który zastępuje się ją układem hydraulicznym. Niemniej jednak utrata ciągłości linki sprzęgła nie musi spowodować wypadku, ani nawet natychmiastowego końca jazdy. Jeżeli dojdzie do zerwania linki na średnim czy niskim biegu, być może uda się dojechać do warsztatu po prostu bez zmiany biegów. Jeżeli jednak dojdzie do tego na wyższym biegu, będzie to bardziej problematyczne. Jednak robiąc to umiejętnie, można bezpiecznie zmienić bieg bez użycia sprzęgła, jedynie wyrównując obroty silnika z obrotami kół.

Nie mając pewności, co do umiejętności przeprowadzenia tej czynności, lepiej zatrzymać auto na poboczu i wezwać fachowca. Warto pamiętać, że przeważnie problemów tego typu można uniknąć, kontrolując stan techniczny linki sprzęgła gdyż rzadko kiedy zrywa się ona bez ostrzeżenia. Przeważnie włókna, z których jest ona zbudowana, tracą ciągłość po kolei.

Obsługa klienta