Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
3 3 3 3
3 3 3 3
8 8 8 8
1 1 1 1
8 8 8 8

Łącznik stabilizatora ORIGINAL IMPERIUM 71254 (Z lewej) (Oś przednia) (Z prawej)

Łącznik stabilizatora ORIGINAL IMPERIUM  71254 (Z lewej) (Oś przednia) (Z prawej)
Łącznik stabilizatora ORIGINAL IMPERIUM 71254 (Z lewej) (Oś przednia) (Z prawej)
Powiększ
ORIGINAL IMPERIUM

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Kod produktu: 71254

Jednostka: szt

Kolor Srebrny

Gwint zewn. [mm] M 10 x 1,25

Lokalizacja w aucie Z lewej

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Pręt/Rozpórka Drążek skrętny łącznikowy

Materiał Stal

Lokalizacja w aucie Z prawej

Ilość montowana w aucie 2

Masa [g] 184

Długość [mm] 136

19,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora 71254 ORIGINAL IMPERIUM

  • Kolor:  Srebrny
  • Gwint zewn. [mm]:  M 10 x 1,25
  • Lokalizacja w aucie:  Z lewej
  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Pręt/Rozpórka:  Drążek skrętny łącznikowy
  • Materiał:  Stal
  • Lokalizacja w aucie:  Z prawej
  • Ilość montowana w aucie:  2
  • Masa [g]:  184
  • Długość [mm]:  136
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
FEBI 31556
MITSUBISHI MR241349
MITSUBISHI MR954887
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łącznik stabilizatora 71254 ORIGINAL IMPERIUM

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łącznik stabilizatora 71254

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Obsługa klienta