Łącznik stabilizatora ORIGINAL IMPERIUM 70492 (Z lewej) (Z prawej) (Oś przednia)

Łącznik stabilizatora ORIGINAL IMPERIUM  70492 (Z lewej) (Z prawej) (Oś przednia)
Łącznik stabilizatora ORIGINAL IMPERIUM 70492 (Z lewej) (Z prawej) (Oś przednia)
Powiększ
ORIGINAL IMPERIUM

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Kod produktu: 70492

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Z lewej

Pręt/Rozpórka Drążek skrętny łącznikowy

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Ze śrubami

Lokalizacja w aucie Z prawej

Masa [g] 114

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Długość [mm] 103

22,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora 70492 ORIGINAL IMPERIUM

  • Lokalizacja w aucie:  Z lewej
  • Pręt/Rozpórka:  Drążek skrętny łącznikowy
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
  • Lokalizacja w aucie:  Z prawej
  • Masa [g]:  114
  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Długość [mm]:  103
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
HONDA 90112SE0000
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łącznik stabilizatora 70492 ORIGINAL IMPERIUM

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łącznik stabilizatora 70492

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Obsługa klienta