Łącznik stabilizatora ORIGINAL IMPERIUM 37478 (Oś tylna) (Z obu stron)

Łącznik stabilizatora ORIGINAL IMPERIUM  37478 (Oś tylna) (Z obu stron)
Łącznik stabilizatora ORIGINAL IMPERIUM 37478 (Oś tylna) (Z obu stron)
Powiększ
ORIGINAL IMPERIUM

Producent: ORIGINAL IMPERIUM

Kod produktu: 37478

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Pręt/Rozpórka Drążek skrętny łącznikowy

Lokalizacja w aucie Z obu stron

Masa [g] 262

Ilość montowana w aucie 2

51,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora 37478 ORIGINAL IMPERIUM

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Pręt/Rozpórka:  Drążek skrętny łącznikowy
  • Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
  • Masa [g]:  262
  • Ilość montowana w aucie:  2
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKRON-MALÒ 17466
AUDI 8E0505465AC
AUDI 8E0505465AF
AUDI 8E0505465K
AUDI 8E0505465T
BIRTH BX5042
FEBI 32490
METALC/ADL 05366
SASIC 2306012
VW 8E0505465AC
VW 8E0505465AF
VW 8E0505465K
VW 8E0505465T
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łącznik stabilizatora 37478 ORIGINAL IMPERIUM

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łącznik stabilizatora 37478

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Cechy Cześci

Wkład filtra - Najczęściej spotykany rodzaj filtra, szczególnie wśród filtrów powietrza lub kabinowych. Jego budowa to tak naprawdę, samo wnętrze filtrujące, bez obudowy metalowej czy plastikowej, którą najczęściej jest jakiś element samochodu. Łatwa wymiana sprawia, że zdecydowana większość osób powinna szybko sobie z nią poradzić.

Obsługa klienta