Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora 0501899 OCAP
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AUDI | 8E0 505 465 AC |
AUDI | 8E0 505 465 AF |
AUDI | 8E0 505 465 K |
AUDI | 8E0 505 465 T |
AUDI | 8E0505465AC |
AUDI | 8E0505465AF |
AUDI | 8E0505465K |
AUDI | 8E0505465T |
AUTLOG | FT1225 |
AUTOMEGA | 1100900 |
BENDIX | 042508B |
BORG BECK | BDL6832 |
BORG BECK | BDL6832HD |
COMLINE | CSL7196 |
DELPHI | TC2100 |
DENCKERMAN | D140281 |
ETS | 02.LB.636 |
EUROBRAKE | 59145114747 |
FEBI | 32490 |
FEBI | 32491 |
FIRST LINE | FDL6832 |
FIRST LINE | FDL6832HD |
FLENNOR | FL0979-H |
FORMPART | 1108017 |
IMPERGOM | 37478 |
JPG | 1150500400 |
JPG | 1150500409 |
KAGER | 85-0259 |
KAMOKA | 9937367 |
KEY PARTS | KDL6832 |
KRAFT AUTO | 4300259 |
LEMFO | 25953 |
LEMFO | 31012 01 |
MAPCO | 52733 |
METALCAUCH | 05366 |
METZGER | 53009109 |
MEYLE | 116 060 0027 |
MONROE | L29635 |
MOOG | VO-LS-2271 |
MOTAQUIP | VSL954 |
MS | 31012-PCS-MS |
NK | 5114747 |
OPENPARTS | SSL1170.11 |
OPTIMAL | G7-1080 |
QUINTON HA | QLS3506S |
RTS | 97-95970 |
RUV | 925701 |
SASIC | 2306012 |
SBS | 19145114747 |
SIDEM | 37367 |
SPIDAN | 57041 |
STC | T405366 |
SWAG | 30 93 2491 |
TALOSA | 50-03634 |
TOPRAN | 112 008 |
TRISCAN | 8500 29635 |
TRW | JTS388 |
URO PARTS | 8E0505465AF |
VAICO | V10-7246-1 |
Dowiedz się więcej:
Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
Zbieżność kół – na co wpływa, jak sprawdzić i ustawić?
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Zawieszenie wielowahaczowe
Jeździsz samochodem z belką skrętną? Sprawdź, na jakie objawy jej zużycia powinieneś szczególnie uważać
System Acceleration Slip Regulation i jego znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy
Kup komplet opon i odbierz 100 PLN na kolejne zakupy!
Opinie o Łącznik stabilizatora 0501899 OCAP
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE
Opinie użytkowników nt. części:Łącznik stabilizatora 0501899
Łącznik stabilizatora
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.