Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
3 3 3 3
1 1 1 1
0 0 0 0
5 5 5 5
3 3 3 3

Łącznik stabilizatora METALCAUCHO 06942 (Oś przednia po obydwu stronach)

Łącznik stabilizatora METALCAUCHO  06942 (Oś przednia po obydwu stronach)
Łącznik stabilizatora METALCAUCHO 06942 (Oś przednia po obydwu stronach)
Powiększ
METALCAUCHO

Producent: METALCAUCHO

Kod produktu: 06942

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia po obydwu stronach

Długość [mm] 136

Ciężar [kg] 0,18

Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25

Materiał Stal

Pręt/Rozpórka Drążek skrętny łącznikowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora 06942 METALCAUCHO

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
  • Długość [mm]:  136
  • Ciężar [kg]:  0,18
  • Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1,25
  • Materiał:  Stal
  • Pręt/Rozpórka:  Drążek skrętny łącznikowy
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
FEBI 31556
METALCAUCH 06942
MITSUBISHI MR241349
MITSUBISHI MR954887
STC T406942
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łącznik stabilizatora 06942 METALCAUCHO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łącznik stabilizatora 06942

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Cechy Cześci

Wahacz poprzeczny - Wahacz poprzeczny zamontowany jest w samochodzie prostopadle względem koła i jest sztywnym elementem zawieszenia o niezmiennej długości. Standardowe zawieszenia niezależne kół na wahaczach poprzecznych cechuje prowadzenie każdego z kół przez dwa wahacze, które tworzą układ równoległy lub układ trapezowy.

Obsługa klienta