Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora 850080624 KAWE
Parametry | |
Długość [mm]: | 80 |
Wymiar gwintu: | M10x1,25/M10x1,25 |
Ilość montowana w aucie: | 2 |
Pręt/Rozpórka: | Drążek skrętny łącznikowy |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
JEEP | 5174 245AA |
JEEP | 5174 245AB |
JEEP | 5174 245AC |
JEEP | 5174 245AD |
MONROE | L80624 |
TRISCAN | 1215-40019 |
TRISCAN | 311L80624 |
TRISCAN | 60-DS-0018 |
Dowiedz się więcej:
Zawieszenie wielowahaczowe
Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?
Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
Zbieżność kół – na co wpływa, jak sprawdzić i ustawić?
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Opinie o Łącznik stabilizatora 850080624 KAWE
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Łącznik stabilizatora 8500 80624
Łącznik stabilizatora
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
KAWE
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
- sprzęgło kompletne;
- docisk sprzęgła;
- tarczę kompletną;
- części łożysk operowych sprzęgła;
- łożyska oporowe;
- koło zamachowe;
- wysprzęglik centralny.
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Części KaWe do samochodów osobowych, ciężarowych…
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.