Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora F3307 FRAP
Parametry | |
Wymiar gwintu: | M10x1,25 |
Pręt/Rozpórka: | Drążek skrętny łącznikowy |
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: | Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Z dodatkami |
Ciężar [kg]: | 0,297 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
555 | SL6270L |
A.B.S. | 260183 |
BENDIX | 042939B |
BLUEPRINT | ADH28515 |
BORG BECK | BDL6633 |
DELPHI | TC1301 |
DITAS | A25881 |
FAI | SS2141 |
FEBI | 24950 |
FEBI | 42089 |
FIRST LINE | FDL6633 |
FLENNOR | FL740H |
FRAP | 3307 |
HBJAKOPART | J4964015 |
HONDA | 51321S5A003 |
KAGER | 850383 |
KAVO PARTS | SLS2015 |
LEMFO | 29655 |
LEMFO | 2965501 |
MAPCO | 59505 |
MAPCO | 59505HPS |
METZGER | 53024711 |
METZGER | HO513 |
MEYLE | 31160600000 |
MEYLE | 31160600000HD |
MONROE | L40610 |
MOOG | HOLS2544 |
MOOG | HOLS2594 |
NIPPARTS | J4964015 |
NK | 5112631 |
OCAP | 0594296 |
OPTIMAL | G7851 |
PEX | 1205585 |
QUINTON HA | QLS3353S |
RUV | 917468 |
SIDEM | 47166 |
SWAG | 85924950 |
TALOSA | 5002904 |
TRISCAN | 850040610 |
TRW | JTS295 |
Dowiedz się więcej:
Zawieszenie wielowahaczowe
Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
Kup komplet opon i odbierz 100 PLN na kolejne zakupy!
Zbieżność kół – na co wpływa, jak sprawdzić i ustawić?
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Jeździsz samochodem z belką skrętną? Sprawdź, na jakie objawy jej zużycia powinieneś szczególnie uważać
Opinie o Łącznik stabilizatora F3307 FRAP
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Łącznik stabilizatora F3307
Łącznik stabilizatora
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.