ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 20 PLN!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
8 8 8 8
2 2 2 2
9 9 9 9
3 3 3 3
0 0 0 0

Łącznik stabilizatora FRAP F2410

Łącznik stabilizatora FRAP  F2410
Łącznik stabilizatora FRAP F2410
Powiększ
FRAP

Producent: FRAP

Kod produktu: F2410

Jednostka: szt.

Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy

Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony

Ciężar [kg]: 0,085

Lokalizacja w aucie: z tyłu, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z obu stron, z lewej, z prawej

EAN: 8056182537058

Numer katalogowy: 2410

Stan: Fabrycznie nowy

53,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora F2410 FRAP

Parametry
Pręt/Rozpórka:  Drążek skrętny łącznikowy
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ciężar [kg]:  0,085
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 260149
BENDIX 042871B
BMW 33551094619
BOGE 87508A
BOGE 88587A
BORG BECK BDL6548
DELPHI TC1272
DITAS A26062
FEBI 17779
FIRST LINE FDL6548
FRAP 2410
LEMFO 22752
LEMFO 2275201
LEMFO 2275202
MAPCO 49799
METZGER 53010809
METZGER 7512
MEYLE 3160604610
MGA SA5171
MONROE L11611
MOOG BMLS0433
NK 5111511
OCAP 0501391
OPTIMAL G7768
PEX 1205499
QUINTON HA QLS3276S
RTS 97-09537
RTS 9709537
RUV 915063
SIDEM 21268
SWAG 20790048
TALOSA 5002244
TRISCAN 850011611
TRW JTS404
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łącznik stabilizatora F2410 FRAP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łącznik stabilizatora F2410

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Obsługa klienta