Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora F2211 FRAP
Parametry | |
Długość [mm]: | 84 |
Wymiar gwintu: | M12X1.5 |
Pręt/Rozpórka: | Drążek skrętny łącznikowy |
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: | Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Z dodatkami |
Ciężar [kg]: | 0,241 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
BENDIX | 042745B |
BORG BECK | BDL6333 |
CORTECO | 80001012 |
DELPHI | TD286W |
DITAS | A23402 |
DITAS | D23402 |
FEBI | 10516 |
FEBI | 10517 |
FEBI | 19719 |
FEBI | 19720 |
FEBI | 22304 |
FEBI | 22306 |
FIRST LINE | FDL6333 |
FRAP | 2211 |
LEMFO | 12203 |
LEMFO | 1220302 |
LEMFO | 1220304 |
LEMFO | 299022203576 |
MAPCO | 19607 |
MAPCO | 196078HPS |
MAPCO | 196078OES |
METZGER | 53003118 |
METZGER | 5504K |
MEYLE | 6160605574 |
MEYLE | 6160605574S |
MGA | SA5055 |
MGA | SA5235 |
MONROE | L24604 |
MOOG | 29DS5574 |
MOOG | OPDS5574 |
NK | 5113608 |
OCAP | 0180043 |
OCAP | 0184166 |
OPEL | 350263 |
OPTIMAL | G7568 |
PEX | 1201218 |
PEX | 1205476 |
QUINTON HA | QLS3198S |
QUINTON HA | QLS3298S |
RTS | 97-00305 |
RTS | 9700305 |
RUV | 915351 |
SAAB | 350263 |
SAAB | 90495045 |
SIDEM | 9860 |
SIDEM | 9861 |
SWAG | 40610003 |
SWAG | 40790002 |
SWAG | 57919719 |
SWAG | 57919720 |
TALOSA | 5002611 |
TALOSA | 5002847 |
TRISCAN | 850024604 |
TRISCAN | 850065602 |
TRW | JTS115 |
VAUXH | 350263 |
Dowiedz się więcej:
Zawieszenie wielowahaczowe
Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
Kup komplet opon i odbierz 100 PLN na kolejne zakupy!
Zbieżność kół – na co wpływa, jak sprawdzić i ustawić?
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Jeździsz samochodem z belką skrętną? Sprawdź, na jakie objawy jej zużycia powinieneś szczególnie uważać
Opinie o Łącznik stabilizatora F2211 FRAP
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Łącznik stabilizatora F2211
Łącznik stabilizatora
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.