Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
7 7 7 7
1 1 1 1
2 2 2 2
3 3 3 3
9 9 9 9

Łącznik stabilizatora FLENNOR FL684-H (Oś tylna) (Z lewej) (Z prawej) (Na dole) (Z przodu)

Łącznik stabilizatora FLENNOR  FL684-H (Oś tylna) (Z lewej) (Z prawej) (Na dole) (Z przodu)
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL684-H (Oś tylna) (Z lewej) (Z prawej) (Na dole) (Z przodu)
Powiększ
FLENNOR

Producent: FLENNOR

Kod produktu: FL684-H

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Lokalizacja w aucie Z lewej

Lokalizacja w aucie Z prawej

Lokalizacja w aucie Na dole

Lokalizacja w aucie Z przodu

Pręt/Rozpórka Drążek skrętny łącznikowy

EAN 4030434054115

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora FL684-H FLENNOR

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Lokalizacja w aucie:  Z lewej
  • Lokalizacja w aucie:  Z prawej
  • Lokalizacja w aucie:  Na dole
  • Lokalizacja w aucie:  Z przodu
  • Pręt/Rozpórka:  Drążek skrętny łącznikowy
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALFA 60629903
BENDIX 042893B
FEBI 23145
FIAT 60629903
FIRST LINE FDL6615
MEYLE 15160300001
OPTIMAL G7-795
PEX 12.05.191
RUV 916017
SPIDAN 50310
VEMA 1723
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łącznik stabilizatora FL684-H FLENNOR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łącznik stabilizatora FL684-H

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Obsługa klienta