Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
3 3 3 3
4 4 4 4
7 7 7 7
2 2 2 2
8 8 8 8

Łącznik stabilizatora FLENNOR FL0987-H (Oś przednia) (Z lewej) (Z prawej)

Łącznik stabilizatora FLENNOR  FL0987-H (Oś przednia) (Z lewej) (Z prawej)
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL0987-H (Oś przednia) (Z lewej) (Z prawej)
Powiększ
FLENNOR

Producent: FLENNOR

Kod produktu: FL0987-H

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Lokalizacja w aucie Z lewej

Lokalizacja w aucie Z prawej

Pręt/Rozpórka Drążek skrętny łącznikowy

Długość [mm] 138

Wymiar gwintu M10x1,25

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora FL0987-H FLENNOR

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Lokalizacja w aucie:  Z lewej
  • Lokalizacja w aucie:  Z prawej
  • Pręt/Rozpórka:  Drążek skrętny łącznikowy
  • Długość [mm]:  138
  • Wymiar gwintu:  M10x1,25
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 260455
BENDIX 042522B
MEYLE 32160600016
MITSUBISHI MR241349
MITSUBISHI MR954887
NK 5113008
OPTIMAL G7-1098
SIDEM 71168
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łącznik stabilizatora FL0987-H FLENNOR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łącznik stabilizatora FL0987-H

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Obsługa klienta