Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
3 3 3 3
3 3 3 3
2 2 2 2
1 1 1 1
2 2 2 2

Łącznik stabilizatora FLENNOR FL0296-H (Oś tylna) (Z obu stron)

Łącznik stabilizatora FLENNOR  FL0296-H (Oś tylna) (Z obu stron)
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL0296-H (Oś tylna) (Z obu stron)
Powiększ
FLENNOR

Producent: FLENNOR

Kod produktu: FL0296-H

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś tylna

Lokalizacja w aucie Z obu stron

Pręt/Rozpórka Drążek skrętny łącznikowy

Materiał Guma / metal

Średnica stabilizatora [mm] 23

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora FL0296-H FLENNOR

  • Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
  • Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
  • Pręt/Rozpórka:  Drążek skrętny łącznikowy
  • Materiał:  Guma / metal
  • Średnica stabilizatora [mm]:  23
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
3RG 60450
AKRON-MALÒ 18970
BENDIX 042698B
BIRTH 51575
BORG BECK BSK7175
FIRST LINE FSK7175
FORTUNE LI FZ90436
GM 9160415
IMPERGOM 36833
NISSAN 56112-00QAA
OPEL 4500115
OPTIMAL G7-1307
QUINTON HA EMB7230
RENAULT 7700302278
SASIC 4005133
TOPRAN 207775
VAUXH 9160415
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łącznik stabilizatora FL0296-H FLENNOR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łącznik stabilizatora FL0296-H

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Obsługa klienta