Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
3 3 3 3
4 4 4 4
2 2 2 2
4 4 4 4
7 7 7 7

Łącznik stabilizatora FEBEST 0423-001 (Oś przednia po obydwu stronach)

Łącznik stabilizatora FEBEST  0423-001 (Oś przednia po obydwu stronach)
Łącznik stabilizatora FEBEST 0423-001 (Oś przednia po obydwu stronach)
Powiększ
FEBEST

Producent: FEBEST

Kod produktu: 0423-001

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia po obydwu stronach

Pręt/Rozpórka Drążek wahadłowy

Ciężar [kg] 0,161

Ilość 7

Długożć opakowania [cm] 14,2

Szerokość opakowania [cm] 2,6

Wysokość opakowania [cm] 2,6

27,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora 0423-001 FEBEST

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
  • Pręt/Rozpórka:  Drążek wahadłowy
  • Ciężar [kg]:  0,161
  • Ilość:  7
  • Długożć opakowania [cm]:  14,2
  • Szerokość opakowania [cm]:  2,6
  • Wysokość opakowania [cm]:  2,6
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
MITSUBISHI 4056A161
MITSUBISHI MR241349
MITSUBISHI MR954887
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łącznik stabilizatora 0423-001 FEBEST

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łącznik stabilizatora 0423-001

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Obsługa klienta