Łącznik stabilizatora DYS 30-63618 (Oś przednia) (Z obu stron)

Łącznik stabilizatora DYS  30-63618 (Oś przednia) (Z obu stron)
Łącznik stabilizatora DYS 30-63618 (Oś przednia) (Z obu stron)
Powiększ
DYS

Producent: DYS

Kod produktu: 30-63618

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Oś przednia

Lokalizacja w aucie Z obu stron

Pręt/Rozpórka Drążek skrętny łącznikowy

Długość [mm] 300

Rozmiar gwintu 2 M12x1.25

Materiał Odlew staliwny

Ciężar [kg] 0,412062

46,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora 30-63618 DYS

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
  • Pręt/Rozpórka:  Drążek skrętny łącznikowy
  • Długość [mm]:  300
  • Rozmiar gwintu 2:  M12x1.25
  • Materiał:  Odlew staliwny
  • Ciężar [kg]:  0,412062
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
FEDERAL MO K750740
FORD 5182780
FORD DG9C3B438ANC
FORD DG9Z5K484A
FORD K750740
IR 56-06366
LINCO 5182780
LINCO DG9C3B438ANC
LINCO DG9Z5K484A
LINCO K750740
MEYLE 7160600029HD
MOOG FD-LS-15239
TALOSA 50-06144
TEKNOROT FO-396
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łącznik stabilizatora 30-63618 DYS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łącznik stabilizatora 30-63618

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Obsługa klienta