Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora BDL6839 BORG & BECK
Parametry | |
Długość [mm]: | 101 |
Wymiar gwintu: | M12X1.75 |
Pręt/Rozpórka: | Drążek skrętny łącznikowy |
Rozmiar gwintu 2: | M12X1.75 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ABS | 260491 |
AKRON-MALÒ | 15482 |
ALFA | 50 706 990 |
ALFA | 50704361 |
ALFA | 50704702 |
ALFA | 50705311 |
ALFA | 51795454 |
ALFA | 60628303 |
BENDIX | 042622B |
BENDIX | 042623B |
BIRTH | BS0021 |
DEEZA | AR-L127 |
DELPHI | TC1777 |
DITAS | DSR1084 |
FAI | SS5603 |
FAI | SS6206 |
FEBI | 27421 |
FEBI | 29399 |
FLENNOR | FL0105-H |
FRAP | 3451 |
KAGER | 85-0804 |
LEMFO | 30472 |
LEMFO | 30472 01 |
LEMFO | 33449 01 |
LEMFO | 3344901 |
MAPCO | 59017 |
METZGER | 1-507 |
METZGER | 53000811 |
MEYLE | 15-16 060 0010/HD |
MGA | SA8297 |
MONROE | L12610 |
MOOG | ALLS5093 |
MOOG | ALWP2394 |
MOTAQUIP | LVSL938 |
NK | 5111011 |
OCAP | 0592145 |
OPTIMAL | G6-884 |
OPTIMAL | G6884 |
OPTIMAL | G71216 |
QUINTON HA | QLS3576 |
QUINTON HA | QLS3576S |
RTS | 97-05837-1 |
RUV | 916068 |
RUV | 936025 |
SBS | 19145111011 |
SBS | 5111011 |
SPIDAN | 44315 |
SPIDAN | 46179 |
SWAG | 74 92 9399 |
TRISCAN | 850012610 |
TRISCAN | 870012610 |
TRW | JTC1034 |
TRW | JTS478 |
UNIPART | GSJ5507 |
UNIPART | UGCGSJ5507 |
VAICO | V24-9509 |
VEMA | 23956 |
VEMO | V24-9509 |
Dowiedz się więcej:
Zawieszenie wielowahaczowe
Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
Kup komplet opon i odbierz 100 PLN na kolejne zakupy!
Zbieżność kół – na co wpływa, jak sprawdzić i ustawić?
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Jeździsz samochodem z belką skrętną? Sprawdź, na jakie objawy jej zużycia powinieneś szczególnie uważać
Opinie o Łącznik stabilizatora BDL6839 BORG & BECK
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Łącznik stabilizatora BDL6839
Łącznik stabilizatora
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
BORG & BECK
Borg & Beck to brytyjska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością producenta niemal od początku działalności jest tworzenie wysokiej jakości sprzęgieł. Sprzęgła Borg & Beck nieustannie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku. Firma oferuje zestawy sprzęgieł jak również pojedyncze części do samochodów osobowych oraz do pojazdów wyścigowych. Od lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami Formuły 1. W wielu najszybszych autach na świecie montowane są sprzęgła Borg & Beck, a czasami również inne części samochodowe od tego producenta.
Choć firma specjalizuje się w produkcji sprzęgieł, stanowią one jedynie część jej oferty. Obecnie asortyment jest o wiele bogatszy i obejmuje między innymi elementy układu kierowniczego oraz układu zawieszenia. Producent tworzy również wysokiej jakości filtry samochodowe, czujniki elektryczne, klocki i tarcze hamulcowe oraz wiele innych autoczęści należących do rozmaitych układów.
Firma Borg & Beck powstała w 1903 roku. Przez ponad 100 lat działalności przedsiębiorstwo zdobyło uznanie wśród kierowców i fachowców. W pierwszych latach obecności na rynku marki Borg & Beck kojarzona była ona głównie z narzędziami, które stanowiły wówczas jedyną linię produkcyjną w fabryce należącej do przedsiębiorstwa. Z czasem rozpoczęto również produkcję sprzęgieł, aby późnij wprowadzać do oferty coraz to nowe części samochodowe. Dzisiaj oferta części samochodowych Borg & Beck jest kompleksowa, a marka zdobyła uznanie na całym świecie.