Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
3 3 3 3
0 0 0 0
0 0 0 0
4 4 4 4
6 6 6 6

Łącznik stabilizatora ALANKO 10342015 (Z przodu)

Łącznik stabilizatora ALANKO  10342015 (Z przodu)
Łącznik stabilizatora ALANKO 10342015 (Z przodu)
Powiększ
ALANKO

Producent: ALANKO

Kod produktu: 10342015

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Z przodu

Pręt/Rozpórka Drążek skrętny łącznikowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora 10342015 ALANKO

  • Lokalizacja w aucie:  Z przodu
  • Pręt/Rozpórka:  Drążek skrętny łącznikowy
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 042522B
A.B.S. 3073682
A.B.S. 32160600016
A.B.S. 50047
A.B.S. 5113008
A.B.S. 53044418
A.B.S. 71168
A.B.S. 80931556
A.B.S. 850042606
A.B.S. 917356
A.B.S. ADC48547
A.B.S. FDL6982
A.B.S. FL0299H
A.B.S. FL0987H
A.B.S. G71098
A.B.S. J4965023
A.B.S. MILS7309
A.B.S. MR241349
A.B.S. MR954887
A.B.S. N4965017
A.B.S. QLS3612S
A.B.S. SI533
A.B.S. SLS5529
ABS 042522B
ABS 260455
ABS 3073682
ABS 32160600016
ABS 50047
ABS 5113008
ABS 53044418
ABS 71168
ABS 80931556
ABS 850042606
ABS 917356
ABS ADC48547
ABS FDL6982
ABS FL0299H
ABS FL0987H
ABS G71098
ABS J4965023
ABS MILS7309
ABS MR241349
ABS MR954887
ABS N4965017
ABS QLS3612S
ABS SI533
ABS SLS5529
ALANKO 342015
FEBI 31556
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łącznik stabilizatora 10342015 ALANKO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łącznik stabilizatora 10342015

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Obsługa klienta