Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
0 0 0 0
3 3 3 3
7 7 7 7
1 1 1 1
5 5 5 5

Łącznik stabilizatora ALANKO 10341939 (Z przodu)

Łącznik stabilizatora ALANKO  10341939 (Z przodu)
Łącznik stabilizatora ALANKO 10341939 (Z przodu)
Powiększ
ALANKO

Producent: ALANKO

Kod produktu: 10341939

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Z przodu

Długość 1/Długość 2 [mm] 184

Pręt/Rozpórka Drążek skrętny łącznikowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Łącznik stabilizatora 10341939 ALANKO

  • Lokalizacja w aucie:  Z przodu
  • Długość 1/Długość 2 [mm]:  184
  • Pręt/Rozpórka:  Drążek skrętny łącznikowy
Część znajduje się w kategorii: Łącznik stabilizatora
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 042518B
A.B.S. 0502656
A.B.S. 51065
A.B.S. 57371
A.B.S. 850050600
A.B.S. 8AG134100
A.B.S. FL0982H
A.B.S. G71093
A.B.S. J4963021
A.B.S. L50600
A.B.S. MDLS4300
A.B.S. N4963025
A.B.S. TC1760
ABS 042518B
ABS 0502656
ABS 260667
ABS 51065
ABS 57371
ABS 850050600
ABS 8AG134100
ABS FL0982H
ABS G71093
ABS J4963021
ABS L50600
ABS MDLS4300
ABS N4963025
ABS TC1760
ALANKO 341939
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Łącznik stabilizatora 10341939 ALANKO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Łącznik stabilizatora 10341939

Łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.

Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.

Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.

Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.

Obsługa klienta