Kopułka rozdzielacza zapłonu QUINTON HAZELL XD391

Kopułka rozdzielacza zapłonu QUINTON HAZELL  XD391
Kopułka rozdzielacza zapłonu QUINTON HAZELL XD391
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: XD391

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta Hitachi

Długość [mm] 182

Szerokość [mm] 165

Wysokość [mm] 125

Ciężar [kg] 0.23

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4

100,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kopułka rozdzielacza zapłonu XD391 QUINTON HAZELL

  • Ograniczenia producenta:  Hitachi
  • Długość [mm]:  182
  • Szerokość [mm]:  165
  • Wysokość [mm]:  125
  • Ciężar [kg]:  0.23
  • Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  4
Część znajduje się w kategorii: Rozdzielacz zapłonu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CI XD391
ECP 404600110
EPS 1.322.082
FACET 2.7982
HONDA 30102-P0A-A01
HONDA 30102-P0A-A02
HONDA 30102-P2M-A01
HONDA 30102-P45-G02
ISUZU 5-86202-572-0
KW 822 082
LUCCAV DDJ703
UNIPART GDC407
UNIPART GDC447
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Kopułka rozdzielacza zapłonu XD391 QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Kopułka rozdzielacza zapłonu XD391

Rozdzielacz zapłonu

Rozdzielacz zapłonu to kluczowy element układu zapłonowego w pojazdach z silnikami o zapłonie iskrowym. Standardowy rozdzielacz składa się z rozdzielacza właściwego oraz przerywacza. Mowa tutaj jednak o sprzęcie mechanicznym, natomiast obecnie producenci samochodów wykorzystują zwykle rozwiązania elektroniczne. W układach zapłonu iskrowego rozdzielacz stanowi etap pośredni dla drogi iskry, powstałej w celu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Rolą rozdzielacza jest umożliwienie przekazania iskry z cewki, gdzie powstała, do świecy połączonej z cylindrem. W odpowiednim momencie rozdzielacz odłącza przepływ, uniemożliwiając transfer iskry.

Klasyczne rozdzielacze starszego typu, jak i nowoczesne urządzenia odpowiedzialne za przekazywanie iskry są podatne na uszkodzenia. Ze względu na swoją budowę dość często ulegają uszkodzeniom mechanicznym, będącym efektem wstrząsów i mocnych drgań. Ponadto, problemy z rozdzielaczem zapłonu niejednokrotnie dotyczą przepaleń w stykach elektrycznych. Awaria rozdzielacza bywa konsekwencją uszkodzenia innego elementu układu zapłonowego.

Niestety, kontrola sprawności rozdzielacza zapłonu nie jest prosta. Ze względu na brak odpowiednich złączy, nie istnieje możliwość bezpośredniego podpięcia urządzeń diagnostycznych. Sprawność rozdzielacza określa się poprzez ocenę napięć i oporów w sąsiednich obwodach. Diagnozę należy przeprowadzić, gdy występują nieprawidłowości w pracy układu zapłonowego, natomiast niesprawność cewek i świec została wykluczona. Zwlekanie z interwencją może się zakończyć całkowitym zatrzymaniem pracy silnika.

Obsługa klienta