Kondensator układu zapłonowego QUINTON HAZELL XCON105

Kondensator układu zapłonowego QUINTON HAZELL  XCON105
Kondensator układu zapłonowego QUINTON HAZELL XCON105
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: XCON105

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta Bosch

Długość [mm] 37

Szerokość [mm] 56

Wysokość [mm] 22

Ciężar [kg] 0.03

14,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kondensator układu zapłonowego XCON105 QUINTON HAZELL

  • Ograniczenia producenta:  Bosch
  • Długość [mm]:  37
  • Szerokość [mm]:  56
  • Wysokość [mm]:  22
  • Ciężar [kg]:  0.03
Część znajduje się w kategorii: Rozdzielacz zapłonu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALFA 105 48 05 011 08/09
ALFA 105480501108/09
ALFA 116 36 05 011 01/09
ALFA 116360501101/09
ALFA 60714285
ALFA 60727609
BERU ZK131
BMW 12 11 1 267 413
BMW 12 11 1 359 890
BMW 12 11 8 630 102
BMW 12111243972
BMW 12111267413
BMW 12111359890
BMW 12118630102
BOSCH 1 237 330 266
BOSCH 1 237 330 270
BOSCH 1 237 330 295
BOSCH 1 237 330 296
BOSCH 1 237 330 334
BOSCH 2078
BOSCH 2093
BOSCH 2094
CI XCON105
ECP 407110030
FACET 0.0179/57
FACET 0.0179/88
FIAT 60714285
FORD 5000312
FORD 5005576
FORD A730X-12300-AA
FORD A730X12300AA
FORD A790X12300HA
HOLDE GB763
HOLDE GB811
LANCIA 60714285
LUCCAV DCB472C
MOTAQUIP LVCD173
MOTORCRAFT EDC194
MOTORCRAFT EDC99
UNIPART GSC186
UNIPART GSC236
VOLVO 243800
VOLVO 243800-0
VOLVO 243836-0
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Kondensator układu zapłonowego XCON105 QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Kondensator układu zapłonowego XCON105

Rozdzielacz zapłonu

Rozdzielacz zapłonu to kluczowy element układu zapłonowego w pojazdach z silnikami o zapłonie iskrowym. Standardowy rozdzielacz składa się z rozdzielacza właściwego oraz przerywacza. Mowa tutaj jednak o sprzęcie mechanicznym, natomiast obecnie producenci samochodów wykorzystują zwykle rozwiązania elektroniczne. W układach zapłonu iskrowego rozdzielacz stanowi etap pośredni dla drogi iskry, powstałej w celu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Rolą rozdzielacza jest umożliwienie przekazania iskry z cewki, gdzie powstała, do świecy połączonej z cylindrem. W odpowiednim momencie rozdzielacz odłącza przepływ, uniemożliwiając transfer iskry.

Klasyczne rozdzielacze starszego typu, jak i nowoczesne urządzenia odpowiedzialne za przekazywanie iskry są podatne na uszkodzenia. Ze względu na swoją budowę dość często ulegają uszkodzeniom mechanicznym, będącym efektem wstrząsów i mocnych drgań. Ponadto, problemy z rozdzielaczem zapłonu niejednokrotnie dotyczą przepaleń w stykach elektrycznych. Awaria rozdzielacza bywa konsekwencją uszkodzenia innego elementu układu zapłonowego.

Niestety, kontrola sprawności rozdzielacza zapłonu nie jest prosta. Ze względu na brak odpowiednich złączy, nie istnieje możliwość bezpośredniego podpięcia urządzeń diagnostycznych. Sprawność rozdzielacza określa się poprzez ocenę napięć i oporów w sąsiednich obwodach. Diagnozę należy przeprowadzić, gdy występują nieprawidłowości w pracy układu zapłonowego, natomiast niesprawność cewek i świec została wykluczona. Zwlekanie z interwencją może się zakończyć całkowitym zatrzymaniem pracy silnika.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X