Odbierz odświeżacz do klimatyzacji za 1 PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
9 9 9 9
1 1 1 1
2 2 2 2
4 4 4 4
5 5 5 5
9 9 9 9

Końcówka wtrysku ACKOJA A52-11-0014

Końcówka wtrysku ACKOJA  A52-11-0014
Końcówka wtrysku ACKOJA A52-11-0014
Powiększ
ACKOJA

Producent: ACKOJA

Kod produktu: A52-11-0014

Jednostka: szt.

Preparat paliwowy: Common Rail (CR) Common Rail jest to rodzaj układu wtrysku paliwa, wykorzystywany w silnikach Diesla. W systemie tym pompa paliwowa nie tłoczy paliwa bezpośrednio do wtryskiwaczy, lecz do wspólnej szyny która jest także akumulatorem paliwa. Wtryskiwacze po otrzymaniu impulsu elektrycznego otwierają się i rozpylają paliwo w komorze spalania.
dowiedz się więcej...

Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ciężar [kg]: 0,51

EAN: 4046001780042

Stan: Fabrycznie nowy

2203,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Końcówka wtrysku A52-11-0014 ACKOJA

Parametry
Preparat paliwowy:  Common Rail (CR)
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Ciężar [kg]:  0,51
Część znajduje się w kategorii: Wtryskiwacz i końcówki wtrysku / PDE
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHUKI Y234-15
BOSCH 0 445 110 253
HYUNDAI 33800-27800
METZGER 0870070
TEAMEC 810 175
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Końcówka wtrysku A52-11-0014 ACKOJA

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Końcówka wtrysku?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Końcówka wtrysku A52-11-0014

Wtryskiwacz i końcówki wtrysku / PDE

Wtryskiwacz to element bezpośrednio odpowiedzialny za wtłoczenie paliwa do cylindra. Jego zadaniem jest dostarczenie właściwej ilości paliwa pod odpowiednim ciśnieniem. Zasadniczo wtryskiwacz jest kolejnym elementem w układzie znajdującym się za pompą paliwa. To właśnie pompa dostarcza mu paliwa, jednak obecnie wielu producentów pojazdów stosuje inne rozwiązanie, w postaci instalacji pompowtryskiwaczy. Układ z pompowtryskiwaczem określany jest jako wtrysk pde. Kiedyś wtryskiwacze były sterowane hydraulicznie lub elektromechanicznie. Dzisiaj rozwiązania te są już bardo rzadko spotykane, a wtrysk to układ czysto elektroniczny. O jego działaniu decyduje układ komputerowy, odpowiedzialny za precyzję działania elementu.

Konsekwencją niesprawności wtryskiwacza są problemy z pracą silnika. Niedostateczna ilość paliwa bądź też niewystarczające ciśnienie wtrysku to przyczyna problemów z zapłonem. Z tego też względu usterki wtryskiwaczy często bywają błędnie interpretowane jako awaria układu zapłonowego. Objawy w obu przypadkach są zbliżone, należą do nich: problemy z odpaleniem silnika, niespodziewane gaśnięcie silnika, a także nierówne obroty.

Elementy końcowe układu, odpowiedzialne za wtrysk paliwa do cylindra, występują zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych. O ile w przypadku tych pierwszych są to elementy niezwykle wytrzymałe, o tyle w przypadku diesla dosyć często dochodzi do awarii wtryskiwaczy. Czasami ma to miejsce po przejechaniu zaledwie kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Jest to efekt dużych obciążeń, jakim poddawane są wtryskiwacze wtłaczające paliwo do silnika wysokoprężnego.

Cechy Cześci

Common Rail (CR) - Common Rail jest to rodzaj układu wtrysku paliwa, wykorzystywany w silnikach Diesla. W systemie tym pompa paliwowa nie tłoczy paliwa bezpośrednio do wtryskiwaczy, lecz do wspólnej szyny która jest także akumulatorem paliwa. Wtryskiwacze po otrzymaniu impulsu elektrycznego otwierają się i rozpylają paliwo w komorze spalania.

Obsługa klienta