Dodatkowe informacje o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 0283395 OCAP
Parametry | |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z prawej |
Lokalizacja w aucie: | Zewnętrzny |
Lokalizacja w aucie: | Z obu stron |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ABS | 230200 |
ASHIKA | 111-03-334 |
ASHUKI | M875-98 |
AYD | 9101337 |
BENDIX | 040758B |
BIRTH | RD3395 |
BLUEPRINT | ADM58710 |
BORG BECK | BTR4570 |
COMLINE | CTR3122 |
CTE | CTE03007 |
DELPHI | TA1624 |
DENCKERMAN | D130017 |
DITAS | A2-5564 |
DJ PARTS | DE1063 |
ETS | 14.TR.747 |
EUROBRAKE | 59065033229 |
FAI | SS464 |
FARE SA | RD314 |
FEBI | 12904 |
FIRST LINE | FTR4570 |
FLENNOR | FL637-B |
FORMPART | 3802000 |
FRAP | 1395 |
HBJAKOPART | J4823001 |
JAPANPAR | TI-334 |
JAPKO | 111334 |
JPG | 3844600109 |
KAGER | 43-0124 |
KAVO PARTS | STE-4506 |
LEMFO | 15478 01 |
LEMFO | 15478 03 |
MAG | 600000143480 |
MAPCO | 19583 |
MAXGEAR | 69-0128 |
MAZDA | 8AB2-32-280 |
MAZDA | B455-32-280 |
METZGER | 54027308 |
MEYLE | 516 020 0002 |
MONROE | L50105 |
MOOG | MD-ES-3251 |
MOTAQUIP | VTR257 |
MS | 15478-PCS-MS |
MS | 15478-SET-MS |
NIPPARTS | J4823001 |
NK | 5033229 |
OPTIMAL | G1-748 |
QUINTON HA | QR2992S |
RIW | MZ2002 |
RTS | 91-08013 |
RUV | 917008 |
SASIC | 9006511 |
SBS | 19065033229 |
SIDEM | 51634 |
SPIDAN | 44586 |
STARLINE | 80.14.720 |
SWAG | 83 71 0004 |
TALOSA | 42-04523 |
TRISCAN | 8500 50105 |
TRW | JTE241 |
VAICO | V32-0008 |
YAMATO | I13005YMT |
Dowiedz się więcej:
Końcówki drążków kierowniczych – objawy zużycia
-10% na układ kierowniczy i zawieszenia!
ESP - Electronic Stability Program
System kontroli trakcji – ASR
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
Opinie o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 0283395 OCAP

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 0283395
Końcówki drążków kierowniczych
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.