ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 20 PLN NA PIERWSZE ZAKUPY!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
8 8 8 8
2 2 2 2
2 2 2 2
1 1 1 1
2 2 2 2

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego A.B.S. 230619 (Z przodu)

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego A.B.S.  230619 (Z przodu)
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego A.B.S. 230619 (Z przodu)
Powiększ
A.B.S.

Producent: A.B.S.

Kod produktu: 230619

Jednostka: szt.

Lokalizacja w aucie: Z przodu

Wymiar gwintu: IN M16X1.5 RHT

Wymiar stożka [mm]: 13,2

Długość [mm]: 93,0

Ciężar [kg]: 0,44

EAN: 8717109339598

Stan: Fabrycznie nowy

38,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 230619 A.B.S.

Parametry
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  IN M16X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  13,2
Długość [mm]:  93,0
Ciężar [kg]:  0,44
Część znajduje się w kategorii: Końcówki drążków kierowniczych
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 230681
AUDI 1K0423811A
AUDI 1K0423811B
AUDI 1K0423811C
AUDI 1K0423811E
AUDI 1K0423811G
AUDI 1K0423811J
AUDI 1K0423811K
AUDI 3C0423811B
BENDIX 040499B
BIRTH RS4628
BLUEPRINT ADV188701
BLUEPRINT ADV188707
CORTECO 49398596
CORTECO 49398852
DELPHI TA1914
DYS 22-06102-2
FAG 840 1153 10
FAG 840 1155 10
FEBI 101410
FEBI 26096
FEBI 28215
FEBI 37593
FIRST LINE FTR5159
FLENNOR FL0120-B
KAWE 8500 29134
KAWE 8500 29136
LEMFO 25325 02
LEMFO 25327 01
LEMFO 35279 01
LEMFO 35281 01
LEMFO 35281 02
MAPCO 51740
MAPCO 51826
METZGER 54007701
METZGER 54054001
MEYLE 116 020 0025
MGA DR8786
MONROE L29134
MONROE L29136
MOOG VO-ES-10703
MOOG VO-ES-1868
MOTAQUIP VTR1173
MOTAQUIP VTR1214
NK 5034781
NK 5034781PRO
OCAP 0292116
OCAP 0294279
OPTIMAL G1-1231
PEX 12.02.324
QUINTON HA QR5324S
RTS 91-05991-2
RTS 91-90924-2
RTS 91-90936-2
RTS 91-90996-2
RUV 918222
RUV 918224
RUV 925440
SEAT 1K0423811A
SEAT 1K0423811B
SEAT 1K0423811C
SEAT 1K0423811E
SEAT 1K0423811G
SEAT 1K0423811J
SEAT 1K0423811K
SEAT 2Q0423811
SEAT 3C0423811B
SIDEM 63730
SIDEM 63734
SKF VKDY 311003
SKF VKDY 311016
SKODA 1K0.423.811G
SKODA 1K0423811C
SKODA 1K0423811J
SKODA 1K0423811K
SPIDAN 57076
SWAG 30 10 1410
SWAG 30 92 8215
SWAG 30 93 7591
SWAG 30 93 7593
SWAG 30 94 9044
SWAG 32 92 6096
TRISCAN 8500 29134
TRISCAN 8500 29136
TRW JTE1052
TRW JTE1054
VAG 1K0 423 811A
VAG 1K0 423 811E
VAG 1K0 423 811G
VAG 1K0 423 811J
VAG 1K0 423 811K
VAICO V10-0637
VAICO V10-1777
VAICO V10-7229
VW 1K0.423.811G
VW 1K0423811A
VW 1K0423811B
VW 1K0423811C
VW 1K0423811E
VW 1K0423811J
VW 1K0423811K
VW 2Q0423811
VW 3C0423811B
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 230619 A.B.S.

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 230619

Końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.

Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.

To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.

Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.

Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.

A.B.S.

ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.

Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.

Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.

ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.

Obsługa klienta