Kompresor klimatyzacji TEAMEC 8633311

Kompresor klimatyzacji TEAMEC  8633311
Kompresor klimatyzacji TEAMEC 8633311
Powiększ
TEAMEC

Producent: TEAMEC

Kod produktu: 8633311

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta: DENSO

ID kompresora: 10P15E

Napięcie [V]: 12

Olej do sprężarki: PAG 46 Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.
dowiedz się więcej...

Ilość oleju [ml]: 180

Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego

Ilość żeber: 6

Średnica koła pasowego [mm]: 124

Numer katalogowy: 10P15E

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kompresor klimatyzacji 8633311 TEAMEC

  • Ograniczenia producenta:  DENSO
  • ID kompresora:  10P15E
  • Napięcie [V]:  12
  • Olej do sprężarki:  PAG 46
  • Ilość oleju [ml]:  180
  • Koła pasowe:  Koło pasowe paska wieloklinowego
  • Ilość żeber:  6
  • Średnica koła pasowego [mm]:  124
Część znajduje się w kategorii: Kompresor klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AKS DASIS 852080N
AURADIA KPPR 030
AVA PRK030
DENSO 0471009750
DENSO 4471002360
DENSO DCP28001
ELSTOCK 51-0156
GERI 941127
GERI 945127
HELLA 8FK 351 107-571
HELLA 8FK 351 108-321
KAGER 92-0177
KS 8420801
KS 8420802
LIZARTE 81.08.11.027
LUCAS_ELEC ACP255
PORSC 94412600800
PORSC 94412600801
SCHLIECKMA 6074K030
SMPE 57343
SMPE 58343
URW 40-81702
WEZEL 7400K030
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Kompresor klimatyzacji 8633311 TEAMEC

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Kompresor klimatyzacji 8633311

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

Cechy Cześci

Oleje PAG do sprężarki - Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.

Obsługa klienta