-10% NA WSZYSTKIE AKCESORIA ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
2 2 2 2
5 5 5 5
5 5 5 5
5 5 5 5
9 9 9 9

Kompresor klimatyzacji TEAMEC 8600185

Kompresor klimatyzacji TEAMEC  8600185
Kompresor klimatyzacji TEAMEC 8600185
Powiększ
TEAMEC

Producent: TEAMEC

Kod produktu: 8600185

Ograniczenia producenta SANDEN

ID kompresora SD6V10

Napięcie [V] 12

Olej do sprężarki PAG 46 Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.
dowiedz się więcej...

Ilość oleju [ml] 125

Średnica koła pasowego [mm] 110

Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego

Ilość żeber 6

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Kompresor klimatyzacji 8600185 TEAMEC

  • Ograniczenia producenta:  SANDEN
  • ID kompresora:  SD6V10
  • Napięcie [V]:  12
  • Olej do sprężarki:  PAG 46
  • Ilość oleju [ml]:  125
  • Średnica koła pasowego [mm]:  110
  • Koła pasowe:  Koło pasowe paska wieloklinowego
  • Ilość żeber:  6
Część znajduje się w kategorii: Kompresor klimatyzacji
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
DA SILVA FC1050
ELSTOCK 51-0428
GM 93187225
KS 8405631
LIZARTE 81.10.38.001
LUCAS ACP527
NRF 32230
OPEL 4706817
OPEL 6854055
OPEL 13106850
OPEL 6854081
OPEL 6854086
SANDEN 1512
SANDEN 1513
SIDAT 1.1252
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Kompresor klimatyzacji 8600185 TEAMEC

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Kompresor klimatyzacji 8600185

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji, zwany także sprężarką, to kluczowy element samochodowego układu klimatyzacji. Niestety jest to podzespół, który stosunkowo często ulega awariom. Naprawa tej części samochodowej jest z kolei niemożliwa. Jedyne co pozostaje kierowcy to wymiana kompresora na fabrycznie nowy.

Sprężarka odpowiada nie tylko za wprawianie w ruch czynnika chłodniczego, ale także za jego odpowiednie sprężanie. Kompresor zasysa rozprężony czynnik z parownika i tłoczy sprężony czynnik do skraplacza. Do tego procesu dochodzi naprzemiennie. 

Najbardziej popularny rodzaj wykorzystywanej sprężarki to wersja tłokowa, która dzieli się na dwa rodzaje. Pierwszy to kompresor, który charakteryzuje stała pojemność. Nie trudno się domyślić, że drugi rodzaj kompresora, to sprężarka o zmiennej pojemności.

Typowym objawem, który oznacza, że doszło do usterki kompresora będzie hałas pod maską. Hałas z reguły pojawia się dopiero w momencie uruchomienia układu (nie wcześniej). Za hałas odpowiadać może poślizg paska klinowego lub uszkodzenie sprzęgła sprężarki. Zignorowanie tych objawów może doprowadzić do całkowitego zatarcia kompresora i tym samym unieruchomienia samochodu.

Kompresor to w zasadzie jedyny stricte mechaniczny element układu klimatyzacji, który wymaga napędu. Dlatego każda awaria tego podzespołu oznacza przerwę w działaniu całego systemu. Naprawa kompresora polega na jego wymianie. Nie jest to specjalnie drogi zabieg, dlatego im szybciej dokonamy wymiany tym lepiej.

Cechy Cześci

Oleje PAG do sprężarki - Olej do sprężarki PAG to inaczej glikol polialkilenowy. Obecnie najczęściej stosowany olej w układach klimatyzacji pracujących z czynnikiem R134a.

Obsługa klienta